برندگان خوشانس ایران‌خودرو بخوانند | آغاز ثبت نام ٣٠٠٠ دستگاه خودرو با قیمت کارخانه ای به صورت اولویت بندی +لینک سامانه

کد خبر: 1215883

طبق اطلاعات منتشر شده، تا پایان امروز،۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه برای محصولات ایران خودرو اقدام به ثبت نام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد.

برندگان خوشانس ایران‌خودرو  بخوانند | آغاز ثبت نام ٣٠٠٠ دستگاه خودرو با قیمت کارخانه ای به صورت اولویت بندی +لینک سامانه

طبق اطلاعات منتشر شده، تا پایان امروز،۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه برای محصولات ایران خودرو اقدام به ثبت نام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد.

ایران خودرو اعلام کرد: پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از ٣٠٠٠ دستگاه خودرو از اولویت های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد و برنامه ریزی تحویل بخش عمده ای از اولویت های تیرماه نیز زودتر از موعد، انجام خواهد شد.  

گروه صنعتی ایران خودرو آمادگی خود را برای ارسال پیامک به اولویت های تیر و مردادماه سال جاری به منظور ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت و تکمیل وجه و ثبت نام از فردا ۳۰ فروردین ماه اعلام کرده است.  

بدیهی است، ایفای مابقی تعهدات نیز براساس اولویت بندی تا پایان سال ادامه خواهد داشت./ایسنا

 
نتایج قرعه کشی اولویت های تحویل خودروهای ایران خودرو مشخص شد + لینک سامانه
نتایج قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد. افراد اولویت تیر و مرداد از فردا ۳۰ فروردین امکان تکمیل وجه خواهند داشت.

بر اساس اعداد اعلام شده، در مجموع حدود ۹۳۶ هزار نفر در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی شرکت کرده بودند. این در حالی است که در این طرح تمام خودروسازان حاضر بودند. یکی از دلایلی که تعداد ثبت‌نام کنندگان نسبت به طرح‌های قبلی به طور قابل توجهی کم‌تر بود، مشکلات مربوط به حساب وکالتی است. 

اگر شما نیز جزو ثبت نام کنندگان در این طرح بوده‌اید برای مشاهده وضعیت نوبت و اولویت تحویل خودرو خود می توانید به آدرس esalecar.ir مراجعه کنید.

در روزهایی که شاهد اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی هستیم، خبر عرضه 250 هزار خودرو به بازار طی دو ماه آینده منتشر می‌شود و اکنون نیز نتایج اولویت بندی تحویل خودروها اعلام شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها