سورپرایز ایران خودرو برای عید فطر | مشتریان این محصولات در 1403 منتظر خودروی خود باشند

کد خبر: 1216191

طبق اطلاعات منتشر شده، پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد.

سورپرایز ایران خودرو برای عید فطر | مشتریان این محصولات در 1403 منتظر خودروی خود باشند

گروه صنعتی ایران خودرو آمادگی خود را برای ارسال پیامک به اولویت‌های تیر و مردادماه سال جاری به منظور ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت و تکمیل وجه و ثبت نام از 30 فروردین ماه اعلام کرده است.

تا پایان دیروز، 29 فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام شد.

براساس این گزارش، طبق اعلام قبلی مبنی بر برنامه افزایش ظرفیت تولید گروه صنعتی ایران خودرو به 900 هزار دستگاه در سال جاری، خوش بختانه این شرکت توانسته در روز‌های ابتدایی سال کاری جدید، تولید را با افزایش 52 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته آغاز کند و این امر نوید بخش افزایش عرضه به بازار و انجام تعهدات در موعد مقرر است.

این گزارش می‌افزاید، پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد و برنامه ریزی تحویل بخش عمده‌ای از اولویت‌های تیرماه نیز زودتر از موعد، انجام خواهد شد.

بدیهی است، ایفای مابقی تعهدات نیز براساس اولویت بندی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

زمان تحویل تعدادی از محصولات پُر تقاضای ایران خودرو به ۱۴۰۳ موکول شد​

امید قالیباف گفت: با توجه به استقبال قابل توجه از چند مدل در شرکت ایران خودرو که باعث شد زمان تحویل خودرو برای آنها برای سال آینده تعیین شود این امکان برای این دسته از متقاضیان فراهم می شود که با انتخاب خودروی دیگری زمان تحویل خودروی خود را کاهش دهند.

وی گفت: متقاضیان فوق الذکر می توانند در روز سه شنبه پنجم اردیبهشت انتخاب خود را در تمام شرکت‌های خودروساز و تمام مدل خودروها انجام دهند.

سخنگوی وزارت صمت همچنین تاکید کرد شرکت ایران خودرو نیز برنامه افزایش تولید خود را با توجه به تقاضا پیش خواهد برد و از این رو زمان تحویل خودرو در سال 1403 قطعا تعدیل خواهد شد.

ایران خودرو

قالیباف افزود با فراهم شدن امکان تغییر خودرو متقاضیان می توانند با آرامش لازم انتخاب مجددی برای تحویل سریعتر خودرو انجام دهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها