خبر خوش وزیر برای کارگران | کارگران مستاجر خانه دار می شوند

کد خبر: 1217119

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:برای بیکاری و مسکن دار شدن کارگران برنامه داریم.

خبر خوش وزیر برای کارگران | کارگران مستاجر  خانه دار می شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:برای بیکاری و مسکن دار شدن کارگران برنامه داریم.

سید صولت مرتضوی ظهر سه شنبه در آئین تجدید میثاق جامعه کارگری با آرمان‌های امام راحل که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد با اشاره به اینکه امروز دولت نزدیک به ۶۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق خزانه را به صورت ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان پرداخت می‌کند اظهار داشت: تلاش دولت سیزدهم بر آن است تا تورمی که بخش قابل توجه آن القایی و انتزاعی است را از بین ببرد.

مرتضوی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در دولت سیزدهم امروز تئوری و تفکر ایران هراسی در عرصه بین الملل تبدیل به تفکر همراهی و همکاری با ایران شده است گفت: هم اکنون شاهد هستیم که بعضی از کشورهای همسایه ما، که دشمن طراحی کرده بود تا آنها را مقابلمان علم کند، نامه ملاطفت آمیز و دوستی به ایران می‌نویسند و از رئیس جمهور برای عزیمت به کشورشان دعوت می‌کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزات دوران ستم‌شاهی جامعه کارگری نقش بزرگی را ایفا کردند افزود: در دوران دفاع مقدس کارگران ما در میدان نبرد در یک دستشان اسلحه و در یک دستشان قرآن کریم را داشتند تا در پرتو قرآن و در سایه مکتب آرمان نبی اسلامی، جهادی فی سبیل الله انجام‌دهند.

وی بیان داشت: اگر امروز شما می‌بینید که در سفره‌ی یک ایرانی همه اقلام، ایرانی است، رشد اقتصادی و استقلال اقتصادی کشور و اینکه در بحث تولید به تولیدات سنگین و فراسنگین رسیده‌ایم همگی به برکت دسترنج و اراده کارگر ایرانی است.

مرتضوی عنوان داشت: ما در این دولت و در همین خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در عرصه تولید فولاد، دارو، سیمان، مواد پتروشیمی، لبنی رشد بالای ۵۰ درصد داشته‌ایم و هدف‌گذاری شده که با همت کارگران زحمت‌کشمان در سال آینده نیز این رشد همچنان ادامه داشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه آن روزی که این دولت، اقتصاد کشور را تحویل گرفت، وضعیت کشور وضعیت نامطلوبی بود گفت: تا پایان سال گذشته تقریباً بالغ بر یک میلیون ۲۰۰ هزار بشکه نفت صادر شده و بخش قابل توجهی از بدهی‌های دولت پرداخت شده است.

و به گفته برخی اقتصاددان‌ها دولت صندوقی را تحویل گرفت که به گفته آمار بانک مرکزی و سایر مراجع صاحب صلاحیت بالغ بر ۱۱۰۰ همت بدهی داشت و در سال ۱۴۰۰ صندوق‌های بازنشستگی ما کسری آن‌ها بالغ بر ۴۰۰ همت بود.

مرتضوی افزود: اینکه به معیشت جامعه کارگری و مشکلات آنها و اشتغال و ازدواج جوانان فکر و توجه کنیم حداقل وظیفه ما است، این دولت خادم ملت و اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال و مسکن در حال رخ دادن است و برای بیکاری و مسکن دار شدن کارگران هم برنامه داریم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها