خبر داغ: پرداخت وام قرض الحسنه رئیسی به همه مردم | شرایط دریافت وام 40 میلیونی بدون سود با کارمزد 4 درصد

کد خبر: 1217497

زوج‌هایی که مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند و برای می‌توانند برای وام 40 میلیون تومانی طرح «پیوند مهر ایران» درخواست بدهند.

خبر داغ: پرداخت وام قرض الحسنه رئیسی به همه مردم | شرایط دریافت وام 40 میلیونی بدون سود با کارمزد 4 درصد

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

وام 40 میلیونی بدون سود با کارمزد 4 درصد

به نقل از رده، زوج‌های مایل به دریافت وام طرح پیوند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. البته صرفا افتتاح حساب برای دریافت این تسهیلات کافی نیست و باید 24 ماه از زمان ایجاد سپرده در بانک مهر بگذرد. در واقع براساس اعلام بانک، وام گیرنده با ایجاد میانگین حساب و واریز مداوم مبالغی به حساب خود طی 24 ماه امکان درخواست این تسهیلات را خواهد داشت. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام سود ندارد و به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است. افرادی که به نقدینگی بیشتری برای آغاز زندگی خود احتیاج دارند می‌تواند همزمان برای تسهیلات دیگری کنار این وام درخواست بدهند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 111 هزار و 111 تومان است.پبانک مهر ایران سال 1387 با هدف گسترش معارف و مبانی شرع اسلام و فرهنگ قرض الحسنه و عمق بخشیدن هر چه بیشتر این سنت در جامعه فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در شهرهای زیادی شعب دارد و انواع خدمات مجاز پولی و مالی و تسهیلات قرض الحسنه را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سال‌های فعالیت خود توانسته افتخارات زیادی به دست آورد. کسب جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام توسط مدیریت بانک مهر ایران و عنوان سومین بانک اسلامی برتر جهان در سال 2018 از جمله این افتخارات است.

با یک ماه سپرده، وام قرض الحسنه 500 میلیونی بگیرید

مشتریان بانک ملت به منظور کمبود نقدینگی این امکان را دارند تا با ایجاد میانگین حساب مناسب، تا سقف 500 میلیون تومان از طرح «شایان» وام دریافت کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاصی امکان دریافت وام 500 میلیونی بانک ملت را دارند که حداقل 1 ماه از خواب سپرده‌شان در یکی از شعب این مجموعه گذشته باشد. سود این وام براساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده بین 8 تا 18 درصد اعلام شده است. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند براساس اعتبار شغلی اعتبارسنجی می‌شوند. علاوه بر این، متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی هم داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود وام 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها