بورس شاخص ۲.۵ میلیونی واحدی را فتح کرد

کد خبر: 1218436

شاخص کل بازار سهام در معاملات ۲ ساعت ابتدایی امروز توانست با رشدی ۳۲ هزار واحدی (۱.۳۳ درصد) از ارتفاع ۲ ملیون و ۵۰۰ هزار واحدی عبور کند و همچنان به رکودزنی خود ادامه دهد.

بورس شاخص ۲.۵ میلیونی واحدی را فتح کرد

 شاخص کل بازار سهام همچنان به رکوردزنی‌های خود ادامه می‌دهد به‌صورتی که در روز جاری قلۀ ۲میلیون و ۵۰۰هزار واحدی را فتح کرده است.

 شاخص کل بازار سهام در معاملات 2 ساعت ابتدایی امروز توانست با رشدی 30هزار واحدی (1.22 درصد) از ارتفاع 2 میلیون و 500 هزار واحدی عبور کند و همچنان به رکوردزنی خود ادامه دهد، همچنین بخش عمده‌ای از نماگرها در محدوده‌های مثبت در حال نوسان هستند و ارزش معاملات در 2 ساعت ابتدایی بازار از 5 هزار میلیارد تومان نیز فراتر رفته است.

لازم به ذکر است که بازار سهام از اسفند ماه سال گذشته رشد تقریباً بدون وقفه‌ای را آغاز کرده و این روزها نیز همچنان توانسته است روند صعودی خود را حفظ کند به‌صورتی که شاخص کل علاوه بر شکستن سقف تاریخی خود در محدودۀ 2 میلیون و 100 هزار واحدی، 40 هزار واحد بالاتر در محدودۀ 2 میلیون و 500 هزار واحدی ایستاده است.

گفتنی است از عمده دلایلی که می‌توان برای رشد بازار عنوان کرد، علاوه بر جاماندگی بازار سهام نسبت به سایر بازارهای موازی، رشد نرخ ارز در بازار آزاد و همچنین طرح اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر مالیات بر عایدی سرمایه بود که خرید و فروش در سایر بازارهای موازی بازار سرمایه را شامل مالیات می‌کرد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها