سورپرایز ایران خودرویی ها برای مادران | شرایط ثبت نام ایران خودرو در ۱۶ اردبیهشت

کد خبر: 1219067

ثبت نام محصولات ایران خودرو در دومین مرحله از طرح فروش یکپارچه سامانه خودرو از ۱۶ اردبیهشت آغاز می‌شود.

سورپرایز ایران خودرویی ها برای مادران | شرایط ثبت نام ایران خودرو در ۱۶ اردبیهشت

 ثبت نام محصولات ایران خودرو در دومین مرحله از طرح فروش یکپارچه سامانه خودرو از ۱۶ اردبیهشت آغاز می‌شود.

به نقل از نبض بازار، ایران خودرو در طرحی که در ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا می‌شود، شرکت می کند. در این طرح ۷ محصول ایران خودرو قرار است در قالب طرح جوانی جمعیت عرضه شود.

بر این اساس تنها مادرانی که از تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۰ به بعد دارای فرزند دوم و بیشتر شده باشند می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند.

شرکت ایران خودرو از تاریخ ۱۶ اردیبهشت از طرح خودرویی خود رونمایی و ۷ محصول پرطرفدار خود را مجددا در بازار عرضه می‌کند.

اگرچه ایران خودرو اعلام کرده بود در مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو شرکت نمی‌کند، اما قرار است در تاریخ ۱۶ اردیبهشت از طرح خودرویی خود رونمایی کند و ۷ محصول پرطرفدار خود را مجددا در بازار عرضه کندطرح جدید فروش ایران خودرو تنها مربوط به مادران دارای دو فرزند و بیشتر است و افراد عادی را در بر نمی‌گیرد. بر این اساس، ایران خودرو در نظر دارد که بر اساس طرح جوانی جمعیت، ۷ خودروی پرطرفدار خود را عرضه کند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو چیست؟

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به‌عنوان بخش سوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال گردیده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

کدام خودرو‌ها در طرح پیش فروش ایران خودرو عرضه می‌شود؟

در طرح پیش فروش ایران خودرو، ۷ محصول عرضه می‌شود. دناپلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی سقف فلزی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن پلاس بنزینی و دوگانه‌سوز و هایما اس ۷ و اس ۵ اتوماتیک در این طرح عرضه می‌شود.

جزئیات دومین مرحله از پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۲ + جدول ایران خودرو ثبت نام پیش فروش محصولات (طرح متقاضیان عادی، از طریق اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو) را در اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز کرد.

ثبت نام محصولات ایران خودرو برای کاربران واجد شرایط در سامانه یکپارچه فروش خودرو ادامه دارد

ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ایران خودرو متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اسامی آن‌ها به عنوان بخش دوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برایشان توسط ایران خودرو پیامک ارسال شده، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو

ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط تا روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

ورود به سامانه یکپارچه خودرو

آدرس اینترنتی سامانه یکپارچه خودرو، https: esalecar.ir است.

قیمت ایران خودرو

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اسامی آن‌ها به عنوان بخش دوم اولویت اول پیش فروش به این شرکت اعلام شده و برای آن‌ها توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده می‌توانند در این بخشنامه نسبت به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

حداقل از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه است.

ثبت نام متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودرو‌های سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی است.

انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در اولویت بندی به اشخاص ثالث (حتی به صورت وکالتی) ممنوع است.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی و برای واریز وجه، لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود استفاده کند.

به استناد بند ۷ ماده ۴ مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت، سند فروش خودرو در ازاء مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود. ضمناً هزینه ترهین بر عهده متقاضی است که هزینه آن در هنگام واریز وجه خودرو از متقاضی دریافت می‌شود و هزینه فک رهن در هنگام انقضاء مدت ترهین با ثبت درخواست در سایت ایران خودرو و پرداخت هزینه فک رهن به مبلغ اعلامی درآن زمان دریافت و سند از رهن خارج می‌شود.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

فرد انتخاب شده، باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کند.

امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

خودرو‌های قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است. با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور فراجا مبنی بر ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری (سخا)، در صورتیکه مشتری در سامانه مذکور فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ به‌روزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت گذشته باشد، مشتری باید با مراجعه به سامانه سخا به آدرس ir.epolice.sakha://https نسبت به به‌روزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کرده و پس از تایید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل کند.

لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، خودرو پلاک نمی‌شود. همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در اولویت بندی سامانه یکپارچه و سایر ضوابط ابلاغی وزارت صمت خواهد بود.

انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث یا سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲ درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، نوبت مشتری به موعد دیگری موکول می‌شود؛ نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه‌های آتی مشخص می‌شود.

در صورت ارتقاء استاندارد‌های ملی در محصولات تولیدی در سال ۱۴۰۲، تجهیزاتی به خودرو پایه فعلی اضافه خواهد شد که امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد و خودروی انتخابی به عنوان خودرو پایه محصول بوده و قیمت خودرو با کلاس جدید محاسبه و پیش از صدور فاکتور محاسبه و از خریدار دریافت می‌شود.

در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استاندارد‌های اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه با لحاظ ضوابط آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری (پنل کاربری) میسر است.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و تمامی پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

توجه: نمایندگان محترم باید این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر متقاضیان حائز شرایط، در محل رؤیت هموطنان قرار دهند.

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو https://www.ikco.ir/ است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها