متقاضیان وام خبر خوش رسید | وام 100 میلیون تومانی با شرایط آسان و قسط ماهانه کم

کد خبر: 1222159

مشتریان موسسه مالی اعتباری ملل که مایل به دریافت وام تا پنج برابر سپرده خود هستند بهتر است از طریق طرح افق برای گرفتن تسهیلات درخواست بدهند.

متقاضیان وام خبر خوش رسید | وام 100 میلیون تومانی با شرایط آسان و قسط ماهانه کم

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

مشتریان موسسه مالی اعتباری ملل که مایل به دریافت وام تا پنج برابر سپرده خود هستند بهتر است از طریق طرح افق برای گرفتن تسهیلات درخواست بدهند.

به نقل از رده، اشخاصی که مشتری موسسه مالی اعتباری ملل هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند تا بتوانند برای وام 100 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند. افراد به منظور دریافت این وام باید 10 میلیون تا 20 میلیون تومان سپرده گذاری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و انسداد سپرده است. به ازای هر 50 میلیون تومان ارائه یک ضامن رسمی کسر از حقوق ضرورت دارد. طی مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، سپرده مسدود خواهد بود اما در این مدت به آن سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه است. سقف سود این تسهیلات نیز به 23 درصد می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 819 هزار و 47 تومان است. کل سود تسهیلات، 69 میلیون و 142 هزار و 827 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 169 میلیون و 197 هزار و 828 تومان خواهد بود.

درباره آخرین دستاورد موسسه مالی اعتباری ملل

موسسه مالی اعتباری ملل یک مجموعه خصوصی است که با داشتن مجوزها و مدارک ثبتی لازم انواع خدمات پولی و مالی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و جوایز گوناگونی به دست آورد. اخیرا موسسه ملل در پنجمین اجلاس انتخاب ملی جایزه ملی برترین و تاثیرگذارترین روابط عمومی در معرفی خدمات بانکی را از آن خود کرد./کاماپرس

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها