اگر مایل به دریافت وام هستید بخوانید | ثبت نام برای گرفتن وام ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه

کد خبر: 1222657

نحوه ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک ملت را در ادامه بخوانید.

اگر مایل به دریافت وام  هستید بخوانید | ثبت نام برای گرفتن وام ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت  ۶۰ ماهه

به نقل از رده، نحوه ثبت نام وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت را در ادامه بخوانید.

آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام حامی بانک ملت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. متقاضیان این وام علاوه بر افتتاح حساب باید سه ضامن رسمی نیز داشته باشند تا به عنوان ضمانت به بانک ارائه دهند. سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت آن متغیر بوده و بین هفت تا ۱۸ درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به ۶۰ ماه می‌رسد. افرادی که متقاضی این تسهیلات هستند نباید قبلا از وام خرید کالا استفاده کرده باشند. لازم به ذکر است متقاضیان با این مبلغ تسهیلات امکان خرید کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد بانک ملت خواهند داشت.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۰۶ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

اطلاعاتی درباره بانک ملت و دستاوردهای آن

بانک ملت سی و یکم تیرماه سال ۱۳۵۹ انواع خدمات پولی و بانکی اعم از افتتاح سپرده، ارائه انواع تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی، خدمات و تسهیلات ارزی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود جوایز و لوح‌های تقدیر زیادی به دست آورده که از جمله آن‌ها کسب تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال ۱۳۹۶، عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران سال ۹۵ و … است./کاماپرس

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها