شاخص کل درجا زد / ریزش ۱۱۰۰ واحدی شاخص بورس

کد خبر: 1225857

شاخص کل بازار سهام، آخرین روز کاری هفته را کم جان و بی رمق دنبال کرد و در نهایت با ریزشی ۱۱۰۰ واحدی به کار خود پایان داد.

شاخص کل درجا زد / ریزش ۱۱۰۰ واحدی شاخص بورس

بازار سهام آخرین روز کاری هفته را  کم جان و بی رمق آغاز کرد و از اواسط بازار به واسطه انتشار گزارش یکی از سهام گروه بانکی با فشار عرضه روبرو شد و در نهایت در محدوده ی منفی به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 1100 واحدی به 2 میلیون و 288 هزار واحد رسید و همچنان در فتح قله ی 2 میلیون 300 هزار واحدی ناکام ماند، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ناچیز را تجربه کرد و در ارتفاع 776 هزار واحد ماند.

گفتنی است سه نماد «شستا»، «شپنا» و «شبندر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «وسپهر» و «صبا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «پی پاد»، «خگستر» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «عالیس»، «زفجر» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 17 خرداد ماه 1402، مبلغ 8 هزار میلیارد  تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 330 میلیارد تومان از بازار سهام  خارج کردند.

در بازار امروز 149 نماد در محدوده مثبت و 231 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 184 نماد در محدوده مثبت و 197 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها