خبر مهم بری متقاضیان وام مسکن | شرایط دریافت وام 150 میلیونی تومانی

کد خبر: 1226533

آن گروهی که مایل به دریافت وام 150 میلیون تومانی طرح «مانا» بانک مسکن هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده باشند.

خبر مهم بری متقاضیان وام مسکن | شرایط دریافت وام 150 میلیونی تومانی

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک مسکن که علاوه بر سپرده کوتاه مدت عادی، حداقل پنج ماه نیز از خواب سپرده‌شان گذشته است امکان دریافت وام 150 میلیون تومانی این مجموعه را دارند. ضمنا این افراد باید 30 میلیون تومان در حسابشان واریز کرده باشند. لازم به ذکر است همان ابتدای کار 20 درصد مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود. سود این وام به 17 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز در صورتی که این تسهیلات برای بخش مسکن باشد 60 ماه و برای بخش غیرمسکن 24 ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان گرفتن این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 727 هزار و 886 تومان است. کل سود تسهیلات، 73 میلیون و 673 هزار و 182 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 223 میلیون و 733 هزار و 182 تومان خواهد بود.

مطالبی مختصر درباره خدمات دهی بانک مسکن

افرادی که مشتری بانک مسکن هستند معمولا از خدمات تسهیلات و وام این بخش برای خرید و ساخت مسکن استفاده می‌کنند. بانک مسکن علاوه بر ارائه تسهیلات تخصصی، انواع وام تکلیفی و غیرتکلیفی، سپرده گذاری، خدمات ارزی و ریالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بانک مسکن اخیرا در زمینه پرداخت برخی از تسهیلات تکلیفی پیشگام بوده است. براساس اطلاعات ارائه شده از روابط عمومی این مجموعه، تاکنون 795 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج طی کمتر از دو ماه به متقاضیان واجد شرایط توسط آن پرداخت شد.

انتهای پیام

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها