ریزش ۶۲ هزار واحدی شاخص بورس

کد خبر: 1226838

شاخص کل بورس امروز با ریزش ۶۲ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد ۲ میلیون و ۱۴۵ هزار واحد رسید./ شاخص کل هم (وزن): ۱۸ هزار واحد منفی/ ارزش معاملات: ۷۹۶۲۳ میلیارد تومان

ریزش ۶۲ هزار واحدی شاخص بورس

بازار سهام در طی معاملات امروز ، متاثر از ریزش نرخ ارز در بازار آزاد با ریزشی ۶۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد و نتوانست کانال ۲ میلیون ۲۰۰ هزار واحدی را نگه دارد.

بازار سهام سومین روز کاری هفته را با پیروی از نرخ ارز در بازار آزاد که با کاهش همراه بود، با فشار سنگین عرضه آغاز کرد، به طوری که در 90 دقیقه آغازین بازار 40 هزار واحد ریخت و کانال 2 میلیون 200 هزار واحد را از دستد داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 62 هزار واحدی به 2 میلیون و 145 هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز ریزشی 19 هزار  واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 729 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «هرمز» و «فجهان» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وبملت»، «فولاد» و «خسگتر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «کرمان» و «گدنا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 22 خرداد ماه 1402، مبلغ 10 هزار میلیارد  و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 1200  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 61 نماد در محدوده مثبت و 342 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 123 نماد در محدوده مثبت و 263 نماد در محدوده منفی معامله شدند./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها