علت اعمال خاموشی در کوت عبدالله اهواز چیست؟

کد خبر: 1227819

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز علت اعمال خاموشی با برنامه در برخی از مناطق این کلانشهر را توضیح داد.

علت اعمال خاموشی در کوت عبدالله اهواز چیست؟

علیرضا شکرخدایی اظهار کرد: امروز شنبه ۲۷ خردادماه از ساعت ۵ تا ۸ صبح جهت رفع اشکالات پیش آمده ناشی از افزایش مصرف در یک اقدام اضطراری پیشگیرانه عملیات گرمانگاری جهت رفع عیوب پیش آمده در ایستگاه برق اقدام و در برخی از مناطق اهواز خاموشی با برنامه اعمال شد.

وی افزود: امروز مناطق کوی شکاره یک - باند کندرو شرقی بلوار امام علی (ع) حد فاصل شکاره یک تا نبش ۸ شریعتی یک با خاموشی ۳ ساعته مواجه شدند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: همچنین مناطق درویشیه خیابان‌های نورانی، بعثت، مقاومت، مجدم سلطانی، کوی شریعتی یک از خیابان ۷ تا ۱۰، کوی شکاره یک، نمایشگاه ماشین سنگین، خیابان نورانی درویشیه، کوی شریعتی یک خیابان‌های ۱ تا ۵، خیابان فشار قوی و خیابان ۱۶ متری قائم خاموشی داشتند.

شکرخدایی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح‌های پاداش صرفه‌جویی و صدور قبض رایگان و پاداش میلیونی، جلوگیری از افزایش بار مصرف شبکه، جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی با برنامه و قطع برق اتفاقاتی در ساعت پیک یا اوج مصرف است و امیدواریم مردم نیز در این راستا با صنعت برق همراهی داشته باشند.

وی ادامه داد: مجموعه صنعت برق اعم از تولید، انتقال و توزیع به صورت شبانه‌روزی با هدف پایداری و استمرار خدمت رسانی در تلاش هستند تا لحظه‌ای شاهد قطع جریان برق نباشیم و این مهم جز با همراهی مشترکان محقق نخواهد شد.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها