افزایش قیمت عجیب سکه در بازار آخر هفته | قیمت سکه ۴۰۰هزار تومان زیاد شد

کد خبر: 1229010

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه، اول تیرماه) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۴۰۰هزار تومان افزایش داشت.

افزایش قیمت عجیب سکه در بازار آخر هفته | قیمت سکه ۴۰۰هزار تومان  زیاد شد

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه، اول تیرماه) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۴۰۰هزار تومان افزایش داشت.

 هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران ساعت ۱۶ امروز، ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته در بازار تهران ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید و سکه یک گرمی هم ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۳۴۱ هزار تومان اعلام شد.

امروز بهای هر اُنس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک‌هزار و ۹۲۷ دلار است.

قیمت دلار و درهم کاهشی شد

نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز و در مرکز مبادله ایران اعلام شد. در این میان نرخ دلار و درهم به صورت اسکناس و حواله نسبت به آخرین روز هفته گذشته کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، بر اساس قیمت انواع ارز که در مرکز مبادله ایران اعلام شده، امروز (پنجشنبه یکم تیر ماه) آخرین نرخ ثبت شده، هر دلار آمریکا به صورت اسکناس و حواله به ترتیب ۴۱ هزار و ۲۹۳ تومان و ۳۷ هزار و ۵۳۹ تومان بوده که نسبت به روزها و هفته گذشته کاهش نسبی داشته است.

هر یورو نیز به صورت اسکناس ۴۵ هزار و ۲۱۹ تومان و حواله آن ۴۱ هزار و ۱۰۸ تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین هر درهم اسکناس نیز ۱۱ هزار و ۲۴۴ تومان قیمت‌گذاری شد و هر درهم حواله به ۱۰ هزار و ۲۲۱ تومان رسیده است که این نرخ نیز از آخرین قیمت اعلام شده برای حواله و اسکناس درهم در پنجشنبه هفته گذشته کمتر است.

قیمت اعلام شده برای هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز دو میلیون و ۲۷۴ هزار تومان است که به این ترتیب نرخ انواع ارز و قیمت اعلامی برای طلا ۱۸ عیار کاهش یافته است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها