اخبار اقتصادی| وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

امشب؛ واریز 2 وام 80 تا 100 میلیونی رئیسی به زوج ها | شرایط دریافت وام قرض الحسنه بلاعوض دولت به همه مردم

کد خبر: 1229653

شرایط دریافت 2 وام 80 و 100 میلیونی دولتی اعلام شد.

امشب؛ واریز 2 وام 80 تا 100 میلیونی رئیسی به زوج ها | شرایط دریافت وام قرض الحسنه بلاعوض دولت به همه مردم

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اشاره به برنامه‌ریزی برای فروش ۱۵۰ هزار ست جهیزیه قسطی در هر فصل، گفت که پیشنهاد تولیدکنندگان ارائه کارت‌های اعتباری به مبلغ ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان برای خرید انواع لوازم خانگی مورد نیاز آن‌ها در ست جهیزیه است.

عباس هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی، معاون اول رئیس جمهوری با موضوع تامین جهیزیه قسطی و صادرات پایدار، اظهار کرد: در مورد بحث تامین جهیزیه الزاماتی وجود دارد. از جمله اینکه باید مشخص شود شبکه بانکی به چه شکلی می‌خواهد در این طرح مشارکت کند. در حال حاضر فروش قسطی لوازم خانگی تا هشت ماه هم انجام می‌شود و تولیدکنندگان اعلام آمادگی کردند که بخشی را  به عهده بگیرند تا لوازم خانگی در اقسط ۱۸ ماهه در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این موضوع تا حدودی وابسته به منابع بانک‌ها و سازمان برنامه و بودجه است، اظهار کرد: بعد از تعیین منابع، باید چند بانک عامل معرفی شود تا برای صدور کارت‌های اعتباری اقدام کنند. پیشنهاد انجمن این است که مبلغ کارت‌های اعتباری ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان باشد. همچنین پیشنهاد دادیم واحدهای تولیدی که در این طرح مشارکت می‌کنند، از طریق مراکز عرضه و فروشگاه‌های زیرمجموعه، فروش اینترنتی و غیره محصولات خود را عرضه کنند و همزمان پوزهای مورد نیاز نیز در مراکز مستقر شود تا بانک‌ها بتوانند پرداخت‌ها را کنترل کنند.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان اینکه تولیدکنندگان اعلام آمادگی کردند که هر فصل ۱۵۰ هزار ست جهیزیه عرضه کنند، گفت: تولید همه محصولات در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه در سال است.

هاشمی در پاسخ به اینکه ست جهیزیه شامل کدام لوازم خانگی است؟ گفت: تولیدکنندگان محدودیتی در این زمینه ندارند و می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

اما به گفته وی تولیدکنندگان انجمن به نمایندگی از تولیدکنندگان اعلام کردند که اجرای این طرح الزاماتی دارد؛ از جمله اینکه بانک مرکزی مشارکت‌کنندگان در این طرح در اولویت تخصیص ارزی قرار بگیرند، وزارت صمت ثبت سفارش‌های این بخش را تسریع کند و وزارت اقتصاد دستورهای لازم را به گمرک بدهد.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در پایان گفت که اجرای این طرح بعد از تعیین تکلیف منابع مالی انجام خواهد شد و فعلا تولیدکنندگان اعلام آمادگی کرده‌اند./ ایسنا

شرایط وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن و کم سود

مدیرعامل بانک دی از آمادگی این بانک برای ارائه تسهیلات به ایثارگران حقوق‌بگیر از بنیاد شهید خبر داد و گفت: ایثارگرانی که حقوق‌بگیر بنیاد هستند و بنیاد می‌تواند گواهی کسر از حقوق برای آنها صادر کند، می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرد که از سال گذشته ابلاغ شده و بدون ضامن پرداخت می‌شود، دریافت کنند.

به گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا قیطاسی در رابطه با برنامه تحولی در بانک دی گفت: طبق تأکیدات رئیس بنیاد شهید بحث اصلی قرار گرفتن در مسیر تحول است، بانک دی از سال گذشته در مسیر تحول شروع به کار کرده و تمامی جامعه ایثارگری که شامل ۳۹۰ هزار نفر است و از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می‌کردند از خدمات بانک دی بهره‌مند شدند، تا قبل از این ۹۱ شعبه بانک دی در حال فعالیت بود که جهت ارائه خدمات مطلوب در سطح کشور امروز به ۲۰۵ باجه ارتقا یافته و میز خدمت نیز در مراکز بنیاد شهید فعال است و در مجموع حدود ۳۰۰ واحد بانکی در سراسر کشور نیز خدمات حضوری ارائه می‌دهند.

آمادگی هشت هزار واحد پست‌بانک در مراکز شهری و روستایی برای ارائه خدمات به ایثارگران

مدیرعامل بانک دی بیان کرد: با انعقاد قراردادی مابین بانک دی و پست‌بانک جمهوری اسلامی ایران، حدود هشت هزار واحد پست‌بانک در مراکز شهری و روستایی آماده ارائه خدمات به ایثارگران هستند.

قیطاسی افزود: ممکن است تعدادی از جامعه ایثارگری امکان استفاده از خدمات حضوری را نداشته باشند لذا خدمات غیرحضوری را فعال کردیم، در کنار آن هم قراردادی با پست بانک منعقد و هفته پیش اطلاع رسانی شد و طبق آن حدود ۸ هزار واحد پست بانک در مراکز شهری و روستایی سراسر کشور آماده ارائه خدمات هستند و در مراکزی که بانک دی باجه و یا میز خدمت ندارد و امکان دسترسی نیست نیز واحدهای پست بانک این خدمات را ارائه خواهند داد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اینکه بانک دی اکنون با مشارکت شرکت‌های خدمت‌رسان و خدمات الکترونیکی بیش از هشت هزار دستگاه خودپرداز در سطح کشور دارد، تصریح کرد: در این راستا خدمات خوبی ارائه می‌دهیم و از این بابت جامعه ایثارگری به انواع خدمات بانکی از جمله بانک دی و شبکه‌ بانکی دسترسی دارد.

قیطاسی خاطرنشان کرد: برای تأمین مالی و ارائه تسهیلات به جامعه ایثارگری تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد شهید منعقد شده که البته از قبل هم بوده اما در امسال نسبت به سال قبل افزایش داشته و توزیع استانی آن را بنیاد شهید انجام داده و تسهیل و آسان‌سازی صورت گرفته، ایثارگر در این موضوع نیاز به مراجعه حضوری ندارند و از طریق سامانه ایثار ثبت درخواست کرده و پس از تأیید بنیاد درخواست آنها به بانک دی ارسال می‌شود.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها