قیمت دام زنده امروز عید قربان | قیمت هر کیلو شقه گوسفندی چند؟

کد خبر: 1230272

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هرکیلو شقه گوسفندی با نرخ ۳۶۰ تا ۳۷۰ هزارتومان به مغازه داران عرضه می شود که آنها مکلف به لحاظ ۱۰ درصد سود هستند.

قیمت دام زنده امروز  عید قربان | قیمت هر کیلو شقه گوسفندی چند؟

آقای علی اصغر ملکی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۳۶۰ تا ۳۷۰ هزارتومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود به مصرف کننده عرضه می شود.

او قیمت کنونی هرکیلو دام در شهرستان ها را ۱۷۰ تا ۱۷۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود: با احتساب هزینه های حمل و افت، هرکیلو دام با نرخ ۱۸۰ هزارتومان در تهران عرضه می شود.

ملکی ادامه داد: گرچه برخی فعالان اذعان می کنند که دام مازاد روی دست دامدار مانده است و هرچه سریع تر باید صادر شود، اما آزادسازی صادرات بر تشنج بازار دامن می زند که برای جلوگیری از التهاب بازار، داشته هایمان را برای خودمان باید نگهداری کنیم.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قاچاق دام کماکان در حال انجام است، گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز، قاچاق دام به آن سوی مرزها انجام می شود که برای کنترل و تنظیم بازار باید جلوی قاچاق گرفته شود.

او گفت: علی رغم آنکه برخی فعالان بازار برای دریافت صدور مجوز واردات خبر از صادرات دام می دهند، اما در شرایط کنونی دام های مولد در حال کشتار هستند. از طرفی مسئولان خبر واردات گوشت را می دهند که تا این لحظه گوشت وارداتی در بازار مشاهده نشده است.

باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها