خبر داغ مالی مجلس برای کارمندان فرهنگی | واریزی جدید به حقوق کارمندان آموزش و پرورش | فوق العاده حقوق 50 درصدی واریز شد ؟

کد خبر: 1232362

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با انتقاد از پایین بودن فوق العاده ویژه کارکنان آموزش و پرورش به ویژه کارکنان اداری و خدماتی که شامل رتبه بندی معلمان نیز نمی‌شوند، گفت: این مسئله باید در دولت حل شود تا این اجحاف در حق کارکنان آموزش و پرورش ادامه نداشته باشد.

خبر داغ مالی مجلس برای کارمندان فرهنگی | واریزی جدید به حقوق کارمندان آموزش و پرورش | فوق العاده حقوق 50 درصدی واریز شد ؟

رضا حاجی پور با بیان اینکه فوق العاده ویژه برای دستگاه‌های مختلف از 35 تا 50 درصد برای مشاغل عمومی و تخصصی متفاوت است، گفت: بر اساس برآورد صورت گرفته فوق العاده ویژه کارکنان آموزش و پرورش به طور میانگین حدود 21 درصد است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دریافتی کارکنان اداری و خدماتی آموزش و پرورش از سایر دستگاه‌ها کمتر است، اضافه کرد: این تفاوت دریافتی باید با افزایش فوق العاده ویژه در حکم این کارکنان افزایش یابد.

وی ادامه داد: با مصوبه شورای حقوق و دستمزد این رقم می‌‎تواند افزایش یابد تا این اختلاف حقوقی بین نیروهای آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌ها جبران شود.

حاجی پور با یادآوری اینکه این مسئله از طریق کمیسیون آموزش در حضور صحرایی وزیر آموزش و پرورش دنبال شد، گفت: وزیر آموزش و پرورش نیز قول ترمیم حقوق نیروهای اداری و خدماتی آموزش و پرورش را داده بود و انتظار داریم هرچه زودتر این اقدام صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: این موضوع مجددا از طریق کمیسیون دنبال می‌شود چراکه قطعا این تبعیض ناروا می‌تواند روی کیفیت فعالیت نیروهای تأثیرگذار آموزش و پرورش و نهایتا موضوع آموزش اثر منفی بگذارد./

خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها