آغاز حراج شاسی بلند بهمن موتور به قیمت نمایندگی| سود نیم میلیاردی خریداران فیدلیتی پرایم

کد خبر: 1234352

ثبت نام فیدلیتی پرایم ۵ نفره و ۷ نفره آغاز شد.

آغاز حراج شاسی بلند بهمن موتور به قیمت نمایندگی| سود نیم میلیاردی خریداران فیدلیتی پرایم

 فروش فوری فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره از صبح امروز ساعت ۱۰ آغاز شده است و به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت. در ادامه نگاهی به شرایط ثبت نام بهمن موتور و همچنین اختلاف قیمت نمایندگی فیدلیتی پرایم با بازار آزاد خواهیم انداخت.

سود ثبت نام بهمن موتور فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم ۵ نفره و ۷ نفره در پیش فروش بهمن موتور به قیمت نمایندگی ۱۴۰۲ عرضه شده است. اختلاف قیمت این دو خودرو با قیمت روز بازار آزاد خودروهای مونتاژی مشخص می‌کند، خریداران تیپ ۱ حوالی ۴۹۷ میلیون و تیپ ۲ نزدیک به ۵۴۲ میلیون تومان سود خواهند کرد. البته این سود غیرقطعی است و ممکن است قیمت بازار آزاد تا موعد تحویل که هفته آخرین شهریورماه می‌باشد تغییر کند.

سایت ثبت نام بهمن خودرو فیدلیتی پرایم

جزییات زمان تحویل فیدلیتی

شرایط فروش فوری فیدلیتی پرایم تابستان ۱۴۰۲

رنگ قابل عرضه     سفید و مشکی

تریم کابین     مشکی

سود انصراف     سالانه ۱۷.۵ درصد

جریمه تاخیر     ماهانه ۲.۵ درصد

موعد تحویل     هفته آخر شهریور ۱۴۰۲

سایت ثبت نام بهمن خودرو فیدلیتی پرایم

نحوه واریز وجه بهمن موتور آنلاین است و صرفا از طریق سایت فروش خودرو بهمن موتور به آدرس http://bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

ریزش قیمت نمایندگی فیدلیتی 1402

قیمت فیدلیتی پس از اعلام قیمت جدید خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت در تیرماه ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است. شورای رقابت قیمت نمایندگی فیدلیتی پرایم ۵ نفره با با کاهش ۴۰ میلیون تومان و قیمت فیدلیتی پرایم ۷ نفره را با کاهش ۴۱ میلیون تومانی در تیرماه به‌روز کرد. این اختلاف مربوط به مقایسه با قیمت نمایندگی بهمن موتور در اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

مهلت واریز وجه بهمن موتور فیدلیتی

در اطلاعیه فروش فوری بهمن موتور آمده است: از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ متقاضیان ثبت نام فیدلیتی (موعد تحویل شهریورماه ۱۴۰۲) که در طرح سامانه یکپاچه خودرو شرکت‌ کردند می‌توانند برای تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند. مهلت واریز وجه بهمن موتور ۷ مردادماه به پایان خواهد رسید./ اقتصادآنلاین

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها