افزایش حقوق کارمندان از مرداد کلید خورد | افزایش فوق العاده ویژه این کارمندان تا 50 درصد

کد خبر: 1235280

محمدعلی زهره‌ای اظهار کرد:‌ وزیر راه و شهرسازی بر افزایش 50 درصد فوق العاده خاص برای همه سازمان های مجموعه وزارتخانه تاکید دارد.

 افزایش حقوق کارمندان از مرداد کلید خورد | افزایش فوق العاده ویژه این کارمندان تا 50 درصد

معاون وزیر راه از تلاش برای افزایش ۵۰درصد فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان هواشناسی خبر داد و گفت:دستورالعمل خانه‌دار کردن کارکنان وزارت راه تا هفته آینده تدوین می‌شود.

 محمدعلی زهره‌ای اظهار کرد:‌ وزیر راه و شهرسازی بر افزایش ۵۰ درصد فوق العاده خاص برای همه سازمان های مجموعه وزارتخانه تاکید دارد.

وی ادامه داد: وزیر راه -برای اجرای- هر برنامه و پیشنهادی که در مسیر تعالی پرسنل خدمت وزیر راه ارائه شده، هیچ مکثی نکرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تدوین دستورالعملی برای خانه دار شدن کارکنان وزارت راه و شهرسازی و سازمان های زیر مجموعه آن افزود: این دستورالعمل تا هفته آینده آماده و سازمان هواشناسی نیز به آن اضافه می شود.

زهره‌ای با تاکید بر توجه به رفاهیات کارکنان وزارت راه و شهرسازی،‌ اضافه کرد: در این حوزه اقدامات خوبی شروع شده است که به بهبود دریافتی کارکنان کمک می کند.

وی همچنین گفت: مذاکراتی با بانک مسکن انجام شده و قرار است تسهیلاتی به کارکنان ارائه شود که بخشی از این تسهیلات به کارکنان سازمان هواشناسی نیز پرداخت می شود.

منبع: تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها