قیمت لوکس‌ترین محصول داخلی ایران خودرو | محصول اقتصادی سایپا امروز چند شد؟

کد خبر: 1235561

قیمت خودرو پس از تجربه روند صعودی در دو روز گذشته، امروز جمعه 6 مرداد 1402 در ثبات کامل قرار گرفته است تا همه چشم‌ها به سوی شنبه و آغاز کار بازار باشد.

قیمت لوکس‌ترین محصول داخلی ایران خودرو | محصول اقتصادی سایپا امروز چند شد؟

قیمت خودرو پس از تجربه روند صعودی در دو روز گذشته، امروز جمعه 6 مرداد 1402 در ثبات کامل قرار گرفته است تا همه چشم‌ها به سوی شنبه و آغاز کار بازار باشد.

قیمت خودرو مطابق هفته‌های گذشته در روز پایانی هفته ثبات را در پیش گرفته تا تمام فعالان این بازار برای اقدام به انجام هر کاری منتظر اخبار تازه و نوسانات بازار در هفته جدید باشند.

با توجه به افزایش قیمت ناگهانی و نسبتاً سنگین خودروهای داخلی در روزهای پایانی هفته گذشته، اگر روند بازار تغییری نداشته باشد می‌توان انتظار تثبیت روند صعودی را حداقل برای چند روز آینده داشت.

قیمت خودروی داخلی

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، خودروهای داخلی برخلاف روزهای پایانی هفته امروز هیچ نوسانی را تا به این لحظه تجربه نکردند.

به‌عنوان مثال خودروی کوییک دنده‌ای S، محصول اقتصادی سایپا امروز بدون هیچ تغییر قیمتی با عدد نهایی 347 میلیون تومان در بازار امروز حاضر شد.

تارا اتوماتیک، لوکس‌ترین محصول داخلی ایران خودرو نیز امروز هیچ نوسانی را تجربه نکرد و با قیمت 770 میلیون تومان در بازار حضور پیدا کرد.

پژو ۲۰۷i اتوماتیک، هاچ‌بک نیمه لوکس، اما پرطرفدار ایران خودرو نیز امروز هیچ افزایش یا کاهش قیمتی را تجربه نکرد تا با قیمت 675 میلیون تومان در بازار آزاد معامله شود.

13

قیمت خودروی مونتاژی

بازار خودورهای مونتاژی نیز امروز در آرامش کامل فرو رفته است و هیچ‌گونه نوسانی را نمی‌توان در این بازار مشاهده گرد.

برای مثال ام‌وی‌ام X۲۲ Pro IE، پرفروش‌ترین محصول مدیران خودرو امروز بدون هیچ تغییر قیمتی با قیمت نهایی 945 میلیون تومان در بازار حاضر شد.

جک J۴، پرفروش‌ترین و البته اقتصادی‌ترین سدان کرمان موتور نیز بدون هیچ نوسانی با قیمت نهایی، 720 میلیون تومان در بازار حضور پیدا کرد.

مطالعه بیشتر: تفاوت نسخه‌های لاماری چیست؟/ ایما برای ایرانی‌ها؛ i-sky برای روس‌ها!

فیدلیتی پرایم ۵ نفره، محصول محبوب گروه بهمن نیز امروز هیچ تغییر قیمتی را تجربه نکرد تا با عدد نهایی یک میلیارد و 520 میلیون تومان در بازار حاضر شود.

لاماری ایما، کراس‌اوور جذاب آرین پارس موتور نیز امروز نتوانست در بازار مونتاژی‌ها جریان‌سازی کند و  یک میلیارد و 800 میلیون تومام در بازار امروز قیمت‌گذاری شد.

12

پیش‌بینی قیمت خودرو

برای پیش‌بینی قیمت خودرو مطابق با نظر کارشناسان باید منتظر اعلام نتیجه سه موضوع بود؛ در گام نخست اخبار تسریع واردات سپس بررسی نرخ ارز و در گام آخر بررسی نتایج رایزنی‌ها و مذاکرات ایران با غرب که مورد آخر در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد.

با توجه به عملکرد چند هفته اخیر بازار می‌توان پیش‎‌بینی کرد که اخبار واردات خودرو و تغییر قیمت ناگهانی ارز می‌تواند نوسانات کوتاه مدتی را در این بازار ایجاد کند./تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها