راه‌ اندازی جایگاه‌های جدید عرضه سوخت تا پایان سال

کد خبر: 1235842

معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از آغاز فاز اجرایی احداث و راه‌ اندازی ۱۲ جایگاه عرضه سوخت خبر داد.

 راه‌ اندازی جایگاه‌های جدید عرضه سوخت تا پایان سال

فردین رحمان‌نژاد گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران برای تامین جایگاه عرضه سوخت، شرکت موظف به ساخت ۵۰ جایگاه جدید تا پایان سال ۱۴۰۲ شده است.

وی با اشاره به آغاز فاز اجرایی ۱۲ جایگاه سوخت کوچک مقیاس ادامه داد: این ۱۲ مورد پس از دریافت پاسخ استعلامات ۱۶ گانه از ارگان ها و دستگاه های مرتبط، از شرکت پخش فرآورده های نفتی تهران مجوز لازم را دریافت کرده اند و عملیات اجرایی و تجهیزکارگاه ساخت آن ها، بلافاصله آغاز شده است.

معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: علاوه بر زمین های یادشده، ۳ فقره زمین پیشنهادی دیگر نیز به تازگی در کمیسیون مجاری عرضه سوخت مجوز اولیه را گرفته است. همچنین دو فقره زمین برای ساخت جایگاه سوخت بزرگ مقیاس در این کمیسیون مطرح و مجوز آن اخذ شده است.

رحمان نژاد گفت: بازدید فنی اولیه از محل ۵۰ فقره زمین باقی مانده که از مناطق دریافت کردیم، با حضور عوامل شرکت پخش فرآورده های نفتی تهران و کارشناسان این شرکت انجام شد. برخی از آن ها ایراداتی داشتند، اما برای زمین های واجد شرایط در تدارک انتشار فراخوان شناسایی و انتخاب سرمایه گذار هستیم.

وی با بیان این که برای اجرای کامل مصوبه شورای اسلامی شهر نیاز به زمین های بیشتری داریم، تصریح کرد: علاوه بر شهرداری‌های مناطق، با بعضی از سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری همانند تاکسیرانی، اتوبوسرانی، ستاد معاینه فنی، ورزش و ... برای استفاده از  ظرفیت های بالقوه در حال مذاکره هستیم‌ تا بتوانیم  جایگاه های عرضه سوخت جدید را با هدف ارتقا سطح خدمات رسانی بسازیم.

رحمان نژاد همراهی و همکاری مناطق در رفع مشکلات و تعارضات احتمالی در زمان آغاز فاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه ها را در به نتیجه رسیدن این پروژه ضروری دانست.

معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در پایان یادآور شد: بخش فنی و عمرانی شرکت در تمام مراحل ساخت، پروژه را از منظر موضوعات اجرایی مطابق با مفاد قرارداد و استانداردهای لازم کنترل خواهد کرد تا از نظر ایمنی و فنی، استانداردهای مد نظر سازمانهایی همچون شرکت پخش فرآورده های نفتی، استاندارد، کار، پدافند غیرعامل است.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها