ثبت نام ایران خودرو برای مشتریان سامانه یکپارچه | فروش از دم قسط ایران خودرو با تحویل فوری + لینک ثبت نام

کد خبر: 1236432

مهلت تکمیل ثبت نام پیش فروش و فروش فوق العاده ایران خودرو امروز به پایان خواهد رسید.

ثبت نام ایران خودرو برای مشتریان سامانه یکپارچه | فروش از دم قسط ایران خودرو با تحویل فوری + لینک ثبت نام

 پیش فروش و فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه خودروهای هایما، دنا، سورن پلاس و پژو ۲۰۷، تارا و وانت آریسان تا ساعت ۲۴ امروز یازدهم مردادماه ادامه دارد.

فروش فوق العاده ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو مرداد 1402 که طی آن خودروهای هایما، تارا و وانت آریسان به قیمت مصوب کارخانه عرضه شده است را بخوانید. موعد تحویل فروش فوری ایران خودرو نیز 3 ماهه است.

ایران خودرو 1

 

در طرح پیش فروش ایران خودرو پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ توماتیک،  سمند سورن پلاس دوگانه سوز، دنا پلاس توربو دستی و دنا پلاس  عرضه شده است. موعد تحویل نیز دی و آذرماه سال جاری است.

ایران خودرو 2

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو مرداد 1402
 

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. گفتنی است مهلت واریز وجه ایران خودرو ساعت ۲۴ امروز (۱۱مرداد) به پایان خواهد رسید.

پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو برای چه کسانی است؟

ثبت نام فوق العاده ایران خودرو مرداد 1402 ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است.

همچنین ثبت نام پیش فروش ایران خودرو مرداد 1402 ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های پاییز و بخش اول اولویت های زمستان ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است.

گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز پیش پرداخت در این طرح ثبت‌ نام کنند/ اقتصاد آنلاین

پیش فروش ایران خودرو یک فرایند است که در آن شرکت ایران خودرو خودروهای جدید را به مشتریان عرضه می‌کند قبل از آنکه خودروها به بازار عمومی عرضه شوند. پیش فروش ایران خودرو برای مشتریان علاقه‌مند به خرید خودروهای جدید، یک فرصت مناسب برای خرید قبل از افزایش قیمت و یا دریافت تسهیلات و تخفیفات ویژه فراهم می‌کند.یکی از محصولات معروف در حوزه پیش فروش ایران خودرو، خودروی سدان مدل "سمند" است.  از جمله خودروهای سواری مانند "پژو 405"، "دنا"، "تیبا" و "دوازده سوپر". همچنین، خودروهای وانت و اس‌ی‌وی نیز در فهرست پیش فروش ایران خودرو قرار می‌گیرند.برای شرکت در پیش فروش ایران خودرو، مشتریان معمولاً باید از طریق نمایندگان رسمی یا دفاتر فروش ایران خودرو در سراسر کشور ثبت نام کنند.

متقاضیان‌ عادی طرح فروش فوق‌العاده که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه مشارکت داشته و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک، هایما S۵ و وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

همچنین این گروه صنعتی فراخوان پانزدهم را برای متقاضیان عادی که در طرح پیش‌فروش پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، دناپلاس و دناپلاس توربو دستی، اولویت دریافت بخش سوم پاییز ۱۴۰۲ و بخش اول زمستان ۱۴۰۲ به آن‌ها تخصیص یافته است، می‌توانند در بازه زمانی یاد شده برای واریز وجه پیش‌پرداخت علی‌الحساب مطابق بخشنامه اقدام کنند.

گفتنی است اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

اطلاعات تکمیلی بخشنامه فراخوان چهاردهم (فروش فوق‌العاده ) از این لینک و بخشنامه فراخوان مرحله پانزدهم از لینک قابل مشاهده است.

پیش فروش ایران خودرو

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز 1402 و بخش اول اولویت زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند چهاردهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان 1402 و بخش اول اولویت های پاییز 1402 ، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان 1402 و بخش اول اولویت پاییز 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند./ جماران

ایران خودرو تعدادی از خودروهای سواری کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش می‌رساند.

مزایده خودرو یکی از مزایده‌های محبوب در میان مردم به شمار می‌رود. یکی از سایت‌هایی که امکان مزایده اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند، سامانه مزایده ایران خودرو است. در این مزایده‌ها هر کسی که بیشترین مبلغ را اعلام کند، صاحب خودرو می‌شود.

اگر قصد شرکت در مزایده ایران خودرو را دارید، شرایط و لیست اقلام مزایده را قبل از شروع حتما مطالعه کنید. تیم اجرایی بر تمام مراحل مزایده نظارت می‌کنند. بعد از اینکه مزایده به پایان رسید، پاکت‌ها باز و برندگان مزایده مشخص می‌شوند. تمامی این مراحل به صورت اینترنتی و در سایت ایران خودرو انجام می‌شوند.

گروه صنعتی ایران خودرو به نمایندگی از شرکت سمند ترابر بین‌الملل تعدادی از خودروهای سواری کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش می‌رساند.

ساعت برگزاری مزایده ۸:۳۰ لغایت ۱۵:۰۰ است که ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سایت اینترنتی ‌auction.ikco.ir امکان‌پذیر می‌باشد.

شرکت‌کنندگان در مزایده جدید ایران خودرو باید 10 میلیون تومان سپرده‌گذاری داشته باشند.

آنطور که ایران خودرو اعلام کرده افراد می‌توانند از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی را این مبلغ را پرداخت کنند و محدودیت انتقال وجه ندارند. البته درگاه بانکی فقط امکان انتقال وجه از صاحبان اصلی حساب بانکی دارد.

برنده مزایده ایران خودرو باید ظرف مدت مشخص‌شده در سامانه و پس از اعلام نتایج، نسبت به واریز کل مبلغ خودرو اقدام کند./رستا

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها