آغاز ثبت نام دو وام خرید خودرو به همه | واریز وام 150 و 300 میلیونی دولت بدون سود در کمتر از یکساعت + اقساط

کد خبر: 1236462

شرایط دریافت دو وام فوری خودرو 150 و 300 میلیونی دولت رئیسی اعلام شد.

آغاز ثبت نام دو وام خرید خودرو به همه | واریز وام 150 و 300 میلیونی دولت بدون سود  در کمتر از یکساعت + اقساط

شرایط دریافت وام فوری۳۰۰ میلیونی برای خرید خودرو 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای خرید وانت ویژه مددجویان استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی کمیته امداد استان سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: مهم‌ترین رکن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد، اشتغال‌زایی است تا افراد زیرپوشش بتوانند به درآمد مکفی دست پیدا کنند و از مستمری بی‌نیاز شوند.

وی گفت: در این مسیر اقدامات متعددی در استان سمنان در دستور کار قرار گرفته و از جمله آنها می‌توان به تفاهم‌نامه بین کارخانه خودروسازی برای تأمین وانت موردنیاز مددجویان کمیته امداد استان اشاره کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای خرید وانت ویژه مددجویان استان خبر داد و بیان کرد: این اقدام در قالب یک تفاهم‌نامه و در راستای اشتغال مددجویان صورت می‌گیرد.

ذوالفقاری از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌افزایی برای مددجویان و کارکنان کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: تاکنون 10 دوره با بیش از یک هزار و ۱۳۰ ساعت برای ۳۰۵ نفر برگزار شده تا بتوانیم شاهد ارتقای خدمت‌رسانی در شاخص‌های مختلف به مددجویان باشیم.

وی درباره توزیع لوازم موردنیاز دانش‌آموزان نیازمند گفت: در آخرین طرح از توزیع اقلام موردنیاز ویژه دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد، ۴۰ دستگاه تبلت با کمک خیران نیک‌اندیش استان تأمین و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تأمین مایحتاج موردنیاز تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش در راستای ورود آنها به دانشگاه‌ها و در نهایت یافتن کار مناسب انجام می‌شود./ فارس

وام فوری روی سند خودرو بدون ضامن + مبلغ تسهیلات

در این مطلب به بررسی نحوه دریافت وام روی سند خودرو تا ارزش ۶۰ درصد از خودرو در کمتر از یکساعت پرداخته ایم.

گرفتن وام روی سند خودرو تا ارزش ۶۰ درصد از خودرو در کمتر از یکساعت!!!!. با توجه به تقاضای تضامین گوناگون از سمت بانک و موسسات و طولانی بودن پروسه دریافت تسهیلات، بیشتر جامعه دنبال وام‌های سریع و بدون نیاز به ضامن هستند. وام با سند ماشین یکی از موردهایی است که نیاز به ضامن ندارد و بسیاری از فروشگاه‌های خودرو جهت رفاه حال کاربرانش این مورد را در مجموعه‌شان گنجانده اند که شما با استفاده از سند ماشین بدون نیاز به ضامن تسهیلات خودتان رو دریافت می‌کنید.

وام فوری/ اطلاعاتی که باید درباره گرفتن تسهیلات ماشین بدانید

اطلاعاتی که باید بدانید این است که سود آن تفاوتی با تسهیلات دیگه ندارد. سریع‌تر واریز می‌شود و نیازی هم نیست که برای ضامن به اقوام و آشنایان رو بیندازید. شما فکر کنید یک معامله‌ای در پیش دارید و مقداری از پولتان کم هست تا بخواهید از تسهیلات دیگه استفاده کنید و ضامن پیدا کنید و میانگین حسابتان درست شود، زمان می‌برد؛ ولی با استفاده از وام روی سند خودرو خودتان بدون دردسر در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید وام تان را بگیرید.

وام فوری/ روش گرفتن وام سند خودرو

گرفتن وام با سند خودرو از بانک و مؤسسات معتبر مثل روش‌های دریافت‌های وام‌های دیگر هستند. شما می‌توانید با توجه ‌به شرایط وام و همچنین مدت ‌زمان بازپرداخت، گرفتن وام با سند خودرو از بانک در سال ۱۴۰۲ را امتحان کنید.

سود بازپرداخت این وام به‌ شکل بانکی است و با ارائه مدارک موردنظر می‌توانید روی سند خودرو، وام را از بانک بگیرید. در این روش تعداد قسط‌ ها حداکثر سی و شش ماهه است و تا سقف شصت الی هفتاد درصد ارزش ماشین، وام تعلق می‌گیرد. برای مشاوره دریافت وام بانکی با سند خودرو با کارشناسان باتجربه و متخصص تماس بگیرید.

بانک ایران زمین اعلام کرد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین با آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، بانک ایران زمین مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به متقاضیان این طرح تسهیلات اعطا می کند.

متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات پس از افتتاح حساب یا اعلام حساب خود در بانک ایران زمین به عنوان حساب وکالتی و تامین مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال برای معرفی حساب به سازمان حمایت، از این تسهیلات بهره مند شوند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به یکی از شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره ۲۴۸۰۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

وام فوری بانکی برای خرید خودرو

 افراد واجد شرایط برای درخواست این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. متقاضی وام خودرو بانک تجارت نباید قبلا از این بانک همین وام را گرفته باشد، نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌ نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

این وام برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

بانک تجارت تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان به شما وام خرید خودرو پرداخت می کند. چک مبلغ وام پس از ارائه پیش‌ فاکتور، تنها در وجه نمایندگی خودروساز داخلی صادر می‌شود.

مهلت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک تجارت ۳۶ ماه (حداکثر ۳ ساله) بوده و سود آن ۱۸ درصد است.

مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۳۳۵ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۴۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۷۴ تومان و مجموع رقم تسهیلات ذکر شده و سود آن هم ۱۸۲ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۷۴ تومان است.

بانک تجارت برای ضمانت از متقاضی وام دو ضامن رسمی می خواهد. سپرده افراد بعد از پرداخت این تسهیلات مسدود نخواهد شد و افراد امکان بهره برداری از موجودی خود را تا اخر تسویه اقساط دارند.  سند خودرو نیز در رهن بانک نخواهد ماند.

اگر برای خرید خودرو کمبود نقدینگی دارید، بهتر است عجله کنید و با مراجعه به یکی از بانک‌ها مدارک خود برای گرفتن وام خرید خودرو را کامل کنید، در ادامه مراحل دریافت وام خرید خودرو بانک سامان را آورده‌ایم.

بهتر است با توجه به افزایش پی‌درپی‌ قیمت خودرو، پس‌انداز کردن برای خرید خودرو را فراموش کنید و زودتر شرایط بانک‌های مختلف را برای دریافت وام خرید خودرو ۱۴۰۲ بررسی کنید. در حال حاضر اکثر بانک‌های کشور تسهیلاتی را برای خرید خودرو ارائه می‌کنند که شما می‌توانید با توجه به قیمت خودروی مدنظرتان درخواست وام خرید خودرو را به ثبت برسانید. در ادامه شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک سامان را می خوانید.

شرایط دریافت وام فوری خودرو بانک سامان

حساب سپرده کوتاه‌مدت به همراه سه تا ۶ ماه گردش حساب از  مدارکی است که بانک سامان از متقاضی وام خودرو ۱۴۰۲  می‌خواهد پس ابتدا به یکی از شعب بانک برای افتتاح حساب مراجعه کنید و موارد زیر را نیز به خاطر داشته باشید.

اشخاص حقیقی دارای ۱۸ سال تمام خریدار خودرو

عدم سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور

تأیید نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک

سقف تسهیلات وام فوری خرید خودرو ۱۴۰۲ بانک سامان

بانک سامان تا ۸۰ درصد ارزش خودرو داخلی را به صورت وام پرداخت می‌کند، اما سقف آن محدود است. در واقع برای خرید خودرو می‌توانید نهایت ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید.

مهلت پرداخت و سود وام فوری خرید خودرو ۱۴۰۲

مهلت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک سامان ۳۶ ماه (حداکثر ۳ ساله) بوده و سود آن ۱۸ درصد است. مبلغ تسهیلات پرداختی متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می‌شود.

ضامن وام فوری خرید خودرو بانک سامان

بانک سامان برای ضمانت از متقاضی وام خرید اتومبیل، سند ملک می‌خواهد و ۱۵% از مبلغ وام خرید خودرو تا زمان تسویه کامل مسدود باقی می‌ماند.

برای خرید کدام خودروها می‌توان وام فوری گرفت؟

مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید خودرو با وام باید به آن توجه داشته باشید این است که این وام برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است

وام ۱۵۰ میلیونی دولت با سود 8 درصدی

اعضای شورای شهر تهران صبح امروز حسابرسی شرکت تاکسیرانی شهر تهران برای سال ۱۴۰۰ را روی میز بررسی قرار داده و آخوندی پس از استماع گزارش حسابرس، گفت: خوشبختانه مواردی که در گزارش حسابرس در سال ۱۴۰۰ مطرح شد در گزارش ۱۴۰۲ رفع شده بود؛ اما دقت داشته باشید که چند نکته در سازمان تاکسیرانی حائز اهمیت است و یکی از آنها نداشتن حسابرس داخلی است. یعنی کنترل‌های داخلی صورت نمی‌گیرد و باید این مسئله را رفع کنیم.

وی با اشاره به لزوم تغییر در برخی اساسنامه شرکت‌ها در شهرداری تهران افزود: این مهم در انتظار نظر هیات رئیسه است.

تشکری هاشمی نیز با بیان اینکه لایحه پیشنهادی اعضای هیات عامل ماه‌ها است که منتظر ارسال به شورای شهر است، گفت: جای سوال است که چرا این مهم ارسال نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل صندوق کارآفرینی امید که باید برای نوسازی تاکسی‌ها وام بدهد باید با ورود شهرداری دنبال شود، تصریح کرد: سال گذشته تنها ۲۷۰۰ خودرو و امسال هم کمتر از ۶۰۰ خودرو نوسازی شده است که این نوسازی‌ها عمدتا با ارائه پول نقد از سوی راننده تاکسی بوده و اساسا چند راننده تاکسی داریم که ۳۰۰ میلیون تومان پول نقد داشته باشند؟.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مجوز واردات خودروی نو و دست دوم صادر شده؛ اما تاکسی‌ها که عموم مردم با آنها سر و کار دارند جزو لیست نیستند، گفت: این مشکلات باید حل و فصل شود.

وحدت کار مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران نیز که در جلسه امروز شورای شهر تهران حضور داشت با بیان اینکه طی قراردادی با شرکت کنترل ترافیک از محل درآمد طرح ترافیک به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان برای اعطاء تسهیلات نوسازی تاکسیرانی پیش بینی شده و ۱۰۰۰ میلیارد تومان هم از صندوق کارآفرینی امید پیش بینی شده، افزود: در مجموع ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام ۱۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی‌ها پیش بینی شده است که ۶۰ ماهه و با سود هشت درصد خواهد بود که چک اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان نهایی شده است و از آنجایی که ورود سمند سورن به عنوان تاکسی نهایی شده نوسازی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه به اتفاق شهردار تهران با وزیر صمت برای واردات خودرو به ویژه خودروی برقی جلسه داشتیم، گفت: دولت هم بر اجرای این مهم تاکید دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در مورد قرارداد سرویس مدارس استثنایی نیز اظهار کرد: قرارداد سرویس مدارس استثنایی بین اداره کل آموزش و پرورش و پیمانکاران بود و شهرداری طرف قرارداد نیست و تمام مطالبات سال گذشته پرداخت شد و از بودجه امسال نیز ۳۰ درصد که مربوط به سه ماه اول سال بود، پرداخت شده است.

اعضای شورای شهر تهران گزارش حسابرس در خصوص وضعیت مالی سازمان تاکسیرانی برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ را مطلوب ارزیابی کرده و رأی مثبت دادند.

منبع: سلام نو

۵

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها