اتفاق عجیب در باره قیمت خودروها در بازار | قیمت این خودرو 200 میلیون ارزانتر از کارخانه شد!

کد خبر: 1237324

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: در ادامه روند کاهشی قیمت خودرو، قیمت برخی خودروها در بازار کمتر از قیمت کارخانه‌ شد.

اتفاق عجیب در باره قیمت  خودروها در بازار | قیمت این خودرو 200 میلیون ارزانتر از کارخانه شد!

 سعید موتمن درباره آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار، گفت: در مجموع قیمت خودرو در بازار کاهشی است و این کاهش قیمت‌ها از اردیبهشت امسال آغاز شده است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: در ادامه روند کاهشی قیمت خودرو، قیمت برخی خودروها در بازار کمتر از قیمت کارخانه‌ شد. سعید موتمنی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار، گفت: در مجموع قیمت خودرو در بازار کاهشی است و این کاهش قیمت‌ها از اردیبهشت امسال آغاز شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو تهران اظهار داشت: بازار در رکود به سر می‌برد و خریدار نیز کم است و اگر عرضه‌ها بیشتر شود قیمت‌ خودروها کاهش بیشتری نیز خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته به علت افزایش قیمت ارز، قیمت برخی خودروها افزایش یافت، بیان داشت: اما از ابتدای هفته جاری دوباره قیمت‌ها کاهشی شده است.  موتمنی اظهار داشت: به عنوان مثال قیمت هایما اس 8 که در اردیبهشت امسال حدود 2 میلیارد و 900 میلیارد تومان بود اکنون به حدود یک میلیارد و 850 میلیون تومان رسیده است و قیمت هایما اس 7 که در اردیبهشت ماه امسال حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است اکنون به یک میلیارد و 420 میلیون تومان رسیده است.  وی بیان داشت: همچنین قیمت تیگو 8 پرومکس که در اردیبهشت امسال حدود 4 میلیارد و 900 میلیون تومان بود اکنون به 2 میلیارد و 900 میلیون تومان رسیده است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو همچنین بیان داشت: قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار اکنون به قیمت کارخانه‌ای رسیده است و قیمت برخی از خودروها در بازار تفاوت کمی با قیمت کارخانه‌ای دارد همچنین قیمت برخی از خودروها نیز از جمله وانت KMC کرمان‌موتور در بازار حدود 200 میلیون تومان کمتر از قیمت کارخانه‌ای است. وی افزود: قیمت این خودرو در بازار حدود یک میلیارد و 650 میلیون تومان است در حالی که در بازار به قیمت یک میلیارد و 420 میلیون تومان فروخته می‌شود. /فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها