پیش‌بینی افزایش دما و مصرف برق از امروز | کولرها را روی دور کند قرار دهید

کد خبر: 1239018

سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که از امروز شاهد افزایش تدریجی دماوافزایش مصرف برق خواهیم بود، گفت:در برخی از نقاط کشور نیز شاهد کاهش دما خواهیم بود و این امکان وجود دارد که هموطنان این مناطق در راستای کمک به پایداری شبکه برق کولرها را خاموش و یا مدت زمان استفاده را کاهش دهند.

پیش‌بینی افزایش دما و مصرف برق از امروز | کولرها را روی دور کند قرار دهید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در خصوص میزان تقاضای مصرف برق کشور در روز گذشته گفت : پیش بینی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور حاکی از آن است که تقاضای مصرف برق به بیش از 70 هزار مگاوات می‌رسد.

سخنگوی صنعت برق افزود : پیش‌بینی شده است از اروز چهارشنبه با افزایش تدریجی دما شاهد افزایش مصرف برق خواهیم بود.

رجبی مشهدی با تاکید بر اینکه جو حاکم بر اغلب نقاط کشور هوای گرم است، گفت : اما در برخی از نقاط کشور شاهد کاهش دما خواهیم بود و این امکان وجود دارد که هموطنان این مناطق کولرها را خاموش و یا مدت زمان استفاده را کاهش دهند. همچنین تنظیم دمای وسایل سرمایش روی 25 درجه و بالاتر نیز کمک بسیاری به مدیریت مصرف برق و دریافت پاداش صرفه جویی تا پایان شهریور‌ماه خواهد کرد.

رجبی مشهدی تصریح کرد : تاکنون 37 درصد از مشترکان خانگی کشور مشمول دریافت پاداش صرفه جویی برق شدند و بیش از 1100 میلیارد تومان در قبوض مشترکان خانگی درج شده است.سخنگوی صنعت برق در پایان از تمامی هموطنان و مشترکان بزرگ به دلیل همکاری خوبی که با صنعت برق داشتند و زمینه تامین برق پایدار را فراهم آوردند، تشکر و قدردانی کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها