آغاز حراج فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز شنبه | فقط با 30 میلیون تومان پیش پرداخت خودرو بخرید؛ تحویل فوری + لینک ثبت نام

کد خبر: 1240850

شرایط اولین فروش فوق العاده ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد.

آغاز حراج فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز شنبه | فقط با 30 میلیون تومان پیش پرداخت خودرو بخرید؛ تحویل فوری + لینک ثبت نام

اطلاعیه اولین فروش فوری ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۲ منتشر شد. طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی و نمایندگی‌هاست و برای ثبت نام نیازی به شرکت در سامانه یکپارچه خودرو نیست.

موعد تحویل خودروی عرضه شده  نیز۳۰ روزه اعلام شده است. برای اطلاع از شرایط و ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ادامه این گزارش را بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور ۱۴۰۲

فروش فوری ایران خودرو در شهریور 1402 مربوط به وانت آریسان دوگانه سوز صفر ۱۴۰۲ است. قیمت کارخانه ایران خودرو یعنی ۳۸۳ میلیون تومان برای این محصول درنظر گرفته شده است. موعد تحویل ایران خودرو در این طرح نیز ۳۰ روزه است.

ایران خودرو  آریسان

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام ایران خودرو شهریور 1402

.۱ برخورداری از گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم دارای تاریخ اعتبار برای متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو الزامی میباشد.

.۲ امکان ثبت نام برای اشخاص حقیقی و حقوقی میسر می باشد. ولیکن اشخاص حقوقی بدلیل عدم امکان ثبت نام اینترنتی، می بایست درخواست خرید خود را کتباً با ذکر شماره همراه نماینده خود به نمایندگی های مجاز ارائه نمایند.

.۳ شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد و متقاضی باید در هنگام واریز وجه، از کارتهای بانکی متعلق به نام خود استفاده نماید.

.۴ در صورت تغییر مالکیت خودرو و عدم مراجعه به نمایندگی حداکثر ظرف مدت ۵ ماه از تاریخ تحویل و با حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر پیمایش گارانتی خودرو باطل خواهد شد.

زمان ثبت نام ایران خودرو شهریور 1402

زمان ثبت نام ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲ از شنبه ۴ شهریور ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد شد. مهلت واریز وجه ایران خودرو ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۹ شهریور) به پایان خواهد رسید.

اقتصادآنلاین

شرکت ایران خودرو دیزل  قصد دارد مرحله دوم فروش این کامیونت را آغاز کند.

بخشنامه جدید فروش کامیون آرنا پلاس حکایت از فروش این کامیونت از 4 شهریور ماه را دارد.

فروش مرحله دوم کامیونت 6 تنی آرنا پلاس به روش‌های نقدی، اقساطی به صورت اینترنتی از طریق سایت رسمی فروش شرکت انجام خواهد شد.

کامیونت آرنا پلاس با موتور کامینز توربوشارژ، گیربکس ZF و ترمز دو مداره پنوماتیک تجهیز شده و کابین خوابدار آن نیز دارای آپشن‌های متنوعی است. این کامیونت به دلیل طول بارگیری مناسب، برای انواع کاربری از جمله حمل بار فلزی، نصب جرثقیل و حمل خودرو مناسب است./ منبع: اخبار خودرو

فروش اقساطی آرناقیمت کارخانه پژو ۲۰۷ ایران خودرو اعلام شد

قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ مدل MC اتوماتیک به ۴۱۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین طبق قیمت کارخانه ایران خودرو ، پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P در کارخانه حوالی ۴۲۶ میلیون قیمت گذاری شده است. قیمت پژو ۲۰۷ در کارخانه برای مدل فرمان برقی نیز ۳۱۸ میلیون تومان اعلام شده است.

در جدول زیر قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ را در بازار مشاهده می‌کنید./اقتصادآنلاین

قیمت بازار انواع خودروهای پژو ۲۰۷

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک ۱۴۰۲ | ایران خودرو  صفر    ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک ۱۴۰۲ | ایران خودرو صفر (کارخانه) ۴۱۸,۸۷۷,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۲  فرمان برقی - ایران خودرو صفر   ۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۲  فرمان برقی - ایران خودرو صفر (کارخانه) ۳۱۸,۱۴۴,۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P ۱۴۰۲ | ایران خودرو صفر    ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P ۱۴۰۲ | ایران خودرو صفر (کارخانه) ۴۲۶,۸۵۳,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P ۱۴۰۲ | ایران خودرو صفر   ۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۱| فرمان برقی - ایران خودرو صفر   ۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر  ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۱ پانوراما - ایران خودرو صفر    ۶۳۵,۰۰۰,۰۰

پیش فروش ویژه ایران خودرو با شرایط استثنایی آغاز شد

شرایط پیش فروش (فراخوان) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفأ جهت بخش سوم اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۲ به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می‌توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح نرخ خودرو مطابق نرخ زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود./روزگار خودرو

مدیر سامانه فروش یکپارچه خودرو گفت: شهریور ماه ثبت نام مرحله سوم در سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز خواهد شد.

مدیر سامانه فروش یکپارچه خودرو با بیان این که به زودی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان مرحله سوم باز خواهد شد گفت: ۵۰ درصد از متقاضیان خودروهای سایپا در مرحله دوم وجه واریز نکردند.

، مهدی تقدسی با بیان اینکه خودروسازان ظرفیت تولیدشان را افزایش داده اند، افزود: شهریور ماه ویرایش خودرو برای متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو آغاز و پس از آن، ثبت نام مرحله سوم آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: 50 درصد از متقاضیان مرحله دوم ثبت نام خودرو از شرکت سایپا و 10 درصد از شرکت کرمان موتور در سامانه یکپارچه فروش خودرو واریز وجه نکرده اند بنابراین در زمان ویرایش امکان انتخاب بیشتری از خودرو وجود دارد.

تقدسی گفت: به زودی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان مرحله سوم باز خواهد شد. در ویرایش مرحله دوم تمهیداتی برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودرویشان 1403 بوده، دیده شده است.

گفتنی است؛ تاکنون دو مرحله ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام شده است؛ در مرحله اول، تعداد ثبت‌نام کنندگان به گفته امید قالیباف سخنگوی سابق وزارت صمت، بیش از 936 هزار نفر بود که 780 هزار نفر متقاضی محصولات ایران خودرو، 32 هزار نفر متقاضی محصولات سایپا و 124 هزار نفر متقاضی دیگر خودروسازان بود.

در مرحله دوم تعداد ثبت نامی بیش از 2 میلیون نفر بودند که به گفته مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، متقاضیان طرح خودروی فرسوده و طرح جوانی جمعیت با اولویت نسبت به متقاضیان طرح عادی، امسال خودروهایشان را تحویل خواهند گرفت. نکته‌ای که وجود داشت در مرحله دوم برخی ثبت نام کنندگان، متقاضیان خودرو‌های خودروسازان بخش خصوصی بودند، اما از آنجایی که خودروساز مورد تقاضا ظرفیت نداشته، به این دسته از متقاضیان خودرویی تخصیص داده نشد، طبق آنچه که مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفته بود به 97 درصد از متقاضیان، خودرو تخصیص داده شد و فقط 3 درصد باقیمانده اند و اکنون قرار است شهریور ماه امکان ویرایش برای این افراد فراهم شود

قیمت نمایندگی رانای ایران خودرو

قیمت نمایندگی رانا برای پلاس ساده ۳۲۲ میلیون تومان اعلام شده است و برای پلاس پانوراما ۳۴۳ میلیون تومان. همچنین قیمت رانا پلاس ۱۴۰۲ در بازار ۴۷۵ میلیون تومان است و رانا پلاس پانورما هم ۵۳۰ میلیون تومان./ اقتصادآنلاین

قیمت انواع خودرو رانا

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

پلاس ۱۴۰۲ صفر ۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰

پلاس ۱۴۰۱ صفر ۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰

پلاس ۱۴۰۰ صفر ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰

پلاس ۱۴۰۲ صفر (نمایندگی) ۳۲۲,۲۳۵,۰۰۰

پلاس پانوراما ۱۴۰۲ صفر  ۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰

پلاس پانوراما ۱۴۰۱  صفر ۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰

پلاس پانوراما ۱۴۰۲ صفر(نمایندگی) ۳۴۳,۵۵۵,۰۰۰

منبع: باما

فروش فوری خودرو از دم قسط 

بازار خودرو از اواسط فرودین 1402 در رکودی عمیق فرو رفته است و گویا این رکود به این زودی‌ها از این بازار رخت بر نخواهد بست. در نتیجه این رکود برخی از شرکت‌های مونتاژکار که محصولات نیمه‌اقتصادی تولید می‌کنند، تصمیم گرفتند تا با استفاده از ارائه روش‌هایی نظیر فروش اقساطی محصولات خود را در تعداد هرچه بیشتر به فروش برسانند. 

 شنبه هفته گذشته بود که شرکت کرمان موتور به شکل رسمی فروش تمام محصولات خود به جز کی‌ام‌سی T8 را برای تمام مردم و بدون هیچ محدودیتی آغاز کرد، اما دلیل این اقدام کرمان موتور را باید در اتفاقاتی که در سامانه یکپارچه و بازار آزاد رخ داد بررسی کرد.

پس از افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای‌  رقابت و از سوی دیگر کاهش مداوم و روزانه قیمت خودروهای مونتاژی در بازار آزاد، تعداد زیادی از متقاضیان دور دوم سامانه یکپارچه که عمدتاً برای کسب سود و نه مصرف شخصی در این سامانه نام‌نویسی کرده بودند از ثبت‌نام و خرید خودرو منصرف شدند.

روند کاهشی بازار و افزایش قیمت درب کارخانه محصولات مونتاژی در مقطعی به حدی زیاد شد که حتی اگر کارخانه در روز ثبت‌نام هم محصول را به مشتری تحویل می‌داد باز هم برای مشتری به صرفه نبود. در چنین شرایطی کرمان موتور که یکی از بیشترین انصرافی‌های سامانه یکپارچه را به خود اختصاص داده بود، تصمیم گرفت تا محصولات خود را به شکل اقساطی به بازار عرضه کند تا از زیان دپوی خودروهای بدون مشتری خود را نجات دهد.

با وجود تغییر کفه‌ عرضه و تقاضا در بازار خودرو هنوز هم خودروهای پرطرفدار متقاضیان پر و پا قرص خود را دارند. خودروهایی مثل پژو 207، پژو پارس، دنا پلاس و در نهایت کی‌ام‌سی T8 کرمان موتور هنوز هم مشتریان زیادی در بازار آزاد و درب کارخانه دارند. این استقبال مردم مانع از ورود این خودروها به فهرست خودروهایی با فروش اقساطی می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها