رشد ۴۶ هزار واحدی شاخص بورس | بورس صعودی می شود؟

کد خبر: 1240942

شاخص کل بورس امروز با رشد ۴۶ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۹۹۳ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۱۷ هزار واحد مثبت / ارزش معاملات: ۵۸۴۰۱ میلیارد تومان

رشد ۴۶ هزار واحدی شاخص بورس | بورس صعودی می شود؟

شاخص کل بازار سرمایه اولین روز کاری هفته را با رشدی ۴۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از  تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را اگر بر خلاف روند هفته‌های گذشته، با فشار تقاضا آغاز کرد و اکثر نماد‌های بازار مثبت معامله شدند و شاخص کل پس از هفته‌ها نزول، بلاخره با صعودی به کار خود پایان داد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۴۶ هزار واحدی به ۱ میلیون و ۹۹۳ هزار واحد رسید و در آستانه‌ی پس گیری کانال ۲ میلیون واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۱۷ هزار واحدی به ارتفاع ۶۸۴ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «بپاس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «سصفها»، «شستا» و «شپنا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۵ هزار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۵۹۰ میلیارد تومان به بازار سهام وارد کردند.

همچنین رشد ارزش معاملات به نزدیکی ۶ هزار میلیارد تومان یکی از پالس‌های مثبتی است که در صورت استمرار در روز‌های آتی می‌تواند نوید تغییر روند بازار را دهد.

در بازار امروز ۳۹۴ نماد در محدوده مثبت و ۳۴ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۷۳ نماد در محدوده مثبت و ۴۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها