بازارگردی ‌وزیر اقتصاد در همدان/ ‌خبر خوش خاندوزی برای تولیدکنندگان

کد خبر: 1242016

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر خود به استان همدان از چند مجتمع صنعتی و تولیدی بازدید کرد.

 بازارگردی ‌وزیر اقتصاد در همدان/ ‌خبر خوش خاندوزی برای تولیدکنندگان

 احسان خاندوزی صبح امروز در بدو ورود به استان همدان بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان همدان از چند مجتمع صنعتی و تولیدی بازدید و از نزدیک در جریان فرآیند تولید این واحدها قرار گرفت.

وی در این بازدیدها ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران استان، دستورهای لازم را برای حل مشکلات آن‌ها صادر کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور ضمن بازدید امروز خود از مجتمع های تولیدی و صنعتی ماشین سازی برزگر، ویسپا و شهرک بنکداران استان همدان بازدید و شنوای مشکلات و درخواست های مدیران این واحدها شد.

گفتنی است نشست با فعالان اقتصادی و بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان همدان از دیگر برنامه‌های وی در استان همدان است که بعد از ظهر امروز برگزار می شود.

وزیر اقتصاد و دارایی کشور همچنین در ادامه بازدیدهای خود در استان همدان به بازار شهر رفت و از نزدیک با کسبه و اصناف سطح بازار همدان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تسنیم در حاشیه بازدیدهای امروز، وزیر اقتصاد و دارایی کشور در خصوص ظرفیت های اقتصادی استان همدان، گفت: همدان علاوه بر اینکه در حوزه فرهنگی و تاریخی سرآمد است در مباحث اقتصادی به خصوص در بخش کشاورزی نیز از استان های پیشرو در کشور به شمار می رود.

احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیاز است نسبت به جهش اقتصادی استان همدان از سوی دولت توجه بیشتری به این استان شود.

وی افزود: هدف این بازدیدها پاسخ به توقع تولیدکنندگان از دولت و رفع موانع و مشکلات آنان است چرا که تولیدکنندگان توقع حمایت از دولت را دارند.

این مقام مسئول تاکید کرد: تلاش ما این است فضا برای فعالیت صادراتی فعالان اقتصادی فراهم شود و زمینه توسعه و گسترش فعالیت ها و تولیدات آنان نیز گسترده شود.

خاندوزی تاکید کرد: در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان، رئیس امور مالیاتی کشور و مدیرعامل بانک کشاورزی همراه ما هستند تا موضوعات و مشکلات تک تک واحدهایی که نیازمند رسیدگی ویژه مالیاتی و دریافت تسهیلات هستند کمک و مشکلات حل شود.

وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم با تصمیماتی که امروز اتخاذ می‌شود مشکلات حل، قوانین دست و پاگیر کنار و با رفع موانع تولیدی و وارداتی شاهد توسعه بیشتر صنعت و اقتصاد استان همدان باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: باتوجه به ظرفیت های استان و درخواستی که استاندار همدان داشت مسیر پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان استان تسهیل شود.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها