اگر قصد خرید خودروی تجاری در رده باری بخوانید | طرح فروش روز سه‌شنبه، ۱۴ شهریور بهمن دیزل برای همه

کد خبر: 1242307

بهمن دیزل برای اولین بار محصولات تجاری فورس F۲۱۰ و امپاورBD۳۰۰ را در بورس کالا می‌فروشد. این طرح فروش روز سه‌شنبه، ۱۴ شهریور در بورس کالا صورت می‌پذیرد.

اگر قصد خرید خودروی تجاری در رده باری بخوانید | طرح فروش روز سه‌شنبه، ۱۴ شهریور بهمن دیزل برای همه

بهمن دیزل برای اولین بار محصولات تجاری فورس F۲۱۰ و امپاورBD۳۰۰ را در بورس کالا می‌فروشد. این طرح فروش روز سه‌شنبه، ۱۴ شهریور در بورس کالا صورت می‌پذیرد.

به نقل از گروه بهمن، این شرکت فورس 12 تن (F210) را با قیمت پایه حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان، امپاور BD300 کمپرسی را با قیمت پایه حدود 2 میلیارد و 378 میلیون تومان و امپاور BD300 باری را با قیمت پایه 2 میلیارد و 436 میلیون تومان به روش بورس کالا عرضه می‌کند. بهمن دیزل به طور کلی محصولات عرضه شده خود در بورس کالا را دوماهه تحویل می‌دهد.

اگر قصد خرید خودروی تجاری در رده باری 12 و 19 تن دارید، در بورس کالا می‌توانید خودروی خود را با قیمتی منصفانه، به صورت شفاف و ایمن خریداری کنید.

14020611145440597282754910

برای واردات، نیازی به خرید خودرو فرسوده نیست/ لزوم ارائه یک "گواهی اسقاط" برای ۲ خودرو

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ضمن اشاره به اینکه تا اواخر سال گذشته، در ازای هر دستگاه خودروی وارداتی بایستی ۸ گواهی اسقاط ارائه می‌شد، تصریح کرد که در حال حاضر تا زمان ابلاغ آیین‌نامه جدید، در ازای هر دو خودروی وارداتی یک گواهی اسقاط بایستی توسط واردکننده ارائه شود؛ ضمن اینکه متقاضیان واردات خودرو نیازی به خرید خودرو فرسوده ندارند.

مهران سالاریه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق قانون، تا پایان سال ۱۴۰۱ به ازای واردات هر دستگاه خودرو، به طور متوسط هشت گواهی اسقاط لازم بود؛ اما اکنون (جدا از بحث واردات خودروهای کارکرده که هنوز مصوبه آن ابلاغ نشده است)، در حال حاضر به ازای واردات هر دو خودرویی که واردات شود، یک گواهی اسقاط بایستی توسط واردکننده، ارائه شود.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، تصریح کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد واردات خودرو دارند، نیازی به خرید خودروی فرسوده به نام خود ندارند.

طبق اعلام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، وی تصریح کرد: حجم قابل توجهی گواهی اسقاط از سال‌های گذشته در سبد مراکز اسقاط انباشت شده است که پاسخگوی نیاز واردات و تولیدکنندگان داخلی خودرو است.

سالاریه ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای تمام واردکنندگان خودرو اعم از حقیقی و حقوقی پس از واردات خودرو و ترخیص از گمرک، گواهی اسقاط تخصیص داده خواهد شد و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

قیمت کارخانه‌ای خودروها تغییر می‌کند

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حال بررسی فهرست قیمت های جدید خودرو بر اساس صورت‌های مالی، آپشن ها و نرخ تورم جدید است و فهرست کامل به زودی به شورای رقابت ارسال می شود.

به نقل از مهر، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حال بررسی قیمت‌های جدید انواع خودرو برای یکدست سازی و همسان سازی نرخ‌ها است.

در واقع با توجه به اینکه قیمت برخی از خودروها با آپشن های کمتر و قدیمی تر از قیمت خودروهایی با آپشن های بیشتر و جدیدتر، بالاتر تعیین شده بود، سازمان حمایت مجدد در حال بررسی قیمت‌ها بر اساس صورت‌های مالی و هزینه‌های جدید، آپشن های جدید و نرخ تورم جدید است.

از سویی دیگر به دلیل اینکه قیمت ۴ محصول سایپا نیز همچنان تعیین نشده، قیمت این محصولات نیز در این لیست جدید در حال بررسی است.

البته هنوز فهرست کامل قیمت‌ها برای بررسی و تأیید نهایی به شورای رقابت ارسال نشده و تنها بخشی از قیمت‌ها به کارگروه تخصصی خودروی شورا ارسال شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها