اصناف و کسبه متقاضی وام خبر خوش رسید | با سپرده 5 میلیونی وام 200 میلیونی بگیرید + مبلغ اقساط

کد خبر: 1242875

بانک سینا با هدف کمک سریع به تامین منابع مالی مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی، اصناف، کسبه و صاحبان کسب و کار، وام 200 میلیونی در قالب طرح «ارمغان» تدارک دیده است.

اصناف و کسبه متقاضی وام  خبر خوش رسید | با سپرده 5 میلیونی وام 200 میلیونی بگیرید + مبلغ اقساط

به گزارش رده،  آن دسته از مشتریانی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح ارمغان سینا هستند باید در یکی از شعب سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و حداقل به مدت دو ماه در آن 5 میلیون تومان نگهداری کنند. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. سود این تسهیلات مطابق نرخ اعلامی بانک مرکزی، 23 درصد، است. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط نیز به 60 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است طی مدت زمان بازپرداخت اقساط، اصل سپرده مسدود نخواهد شد.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، سقف بازپرداخت و نرخ سود اعلامی، میزان هر قسط، 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود تسهیلات، 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 339 میلیون و 285 هزار و 653 تومان خواهد بود.

آشنایی با مزیت‌های بانک سینا و برخی از خدمات این مجموعه

بانک سینا یکی از بانک‌های نسبتا جوان کشور است که بیست و هشتم اسفندماه سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک به دلیل برخورداری از پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک، گستردگی شعب در سراسر کشور و کارکنانی منظم، دقیق و سریع در ارائه خدمات بانکی توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

این بانک انواع خدمات مرتبط با گشایش حساب، صدور انواع ضمانت نامه، پرداخت قبوض شهری، پرداخت انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی، اجاره صندوق امانات، موبایل بانک، اینترنت بانک همراه، دریافت گردش حساب و … را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد./ کاماپرس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها