دلیل ازدحام زائران در مرز مهران چیست؟

کد خبر: 1243208

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری دلیل ازدحام در مرز مهران را افزایش یکباره زائران برای بازگشت به کشور دانست و گفت: از روز گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ اتوبوس از مرز به استان‌ها منتقل شده است و پیش‌بینی می‌کنیم تعداد سرویس‌ها تا پایان امشب از این تعداد عبور کند.

دلیل ازدحام زائران در مرز مهران چیست؟

«داریوش باقر جوان» پنج‌شنبه با اشاره به ازدحام زائران در مرز مهران برای بازگشت به کشور، گفت: زائرانی که طی سه روز به تدریج از مرز مهران خارج شده اند، امسال به یکباره در حال ورود به مرز و بازگشت به کشور هستند. ما هم در حال خدماتدهی به زائران سه برابر سال گذشته در مرز مهران هستیم.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری ادامه داد: از روز گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ اتوبوس از مهران به استان‌ها منتقل شده است و پیش‌بینی می‌کنیم تعداد سرویس‌ها تا پایان امشب از این تعداد عبور کند.

باقرجوان درباره دلیل شکل گیری ازدحام، گفت: به دلیل افزایش یکباره جمعیت موجب شکل گیری ازدحام شده است بنابراین در حال تخلیه مرز مهران هستیم.

به گزارش ایرنا، به دلیل نزدیکی شهرهای زیارتی عراق به مرز مهران، زائران هر ساله برای بازگشت به وطن، مرز مهران را انتخاب می‌کنند.

در روزهای اخیر هم ستاد مرکزی اربعین با پیش بینی افزایش بازگشت زائران در روزهای پسااربعین در اطلاعیه‌ای از افرادی که خودرو شخصی آنها ظرفیت دارد خواست در انتقال زائران در راه مانده مساعدت کنند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها