افزایش ۴۰ درصدی یارانه معیشتی این خانوار از مهرماه | معوقات از کی پرداخت می شود؟

کد خبر: 1244100

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، ضمن اشاره به دستور رییس جمهور برای اعمال افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بنابر قانون بودجه ۱۴۰۲ از پیگیری کمیسیون متبوعش جهت پرداخت معوقات ۶ ماه گذشته همراه با این میزان افزایش به این قشر خبر داد.

افزایش ۴۰ درصدی یارانه معیشتی این خانوار از مهرماه | معوقات از کی پرداخت می شود؟

حسین گودرزی ضمن اشاره به دستور رییس جمهور برای اعمال  ۴۰ درصد افزایش مستمری مددجویان کمیته امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی مطابق با قانون بودجه ۱۴۰۲ از پیگیری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای پرداخت معوقات ۶ ماه گذشته خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۲ مقرر شده بود که مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی ۴۰ درصد افزایش پیدا کند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت از ابتدای امسال مستمری مددجویان فوق الذکر را ۲۰ درصد افزایش داد اما اعمال ۲۰ درصد باقی مانده را منوط به تامین اعتبار از محل ردیف تعیین شده کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در نهایت با پیگیری‌های کمیسیون اجتماعی مجلس و حمایت و پیگیری‌های دکتر مصری نایب رئیس مجلس، رئیس جمهور در جلسه اخیر هیات دولت دستور دادند که ۴۰ درصد افزایش مستمری این مددجویان به طور کامل پرداخت شود که در این راستا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اعلام کرد این افزایش مستمری اعمال خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه قانون افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی ابلاغ شده بود، کمیسیون اجتماعی خواستار پرداخت معوقات ۶ ماه گذشته به همراه این میزان افزایش مستمری به مددجویان دستگاه‌های حمایتی فوق‌الذکر است./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها