وام ازدواج | وام ازدواج ۱۴۰۲ | وام ازدواج ثبت نام | وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

وام فوری دولتی بگیرید خودرو بخرید | با 400 میلیون صاحب خودروی لوکس بخرید + جزئیات

کد خبر: 1246241

شرایط جدید خرید خودرو با وام ویژه اعلام شد.

وام فوری دولتی بگیرید خودرو بخرید | با 400 میلیون صاحب خودروی لوکس بخرید + جزئیات

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

علاقه مندان به خودروهای ون می توانند از دو روز دیگر برای خرید ون 12 نفره چینی اقدام کنند.

پول لازم برای شرکت پیش فروش این ون ها حدود 494 میلیون تومان است. این ون ها رخ زیبایی دارند و کپی چینی تویوتا هایس لقب گرفته اند.

شاید تصور کنید علاقه مندان ون فقط برای کاربری های شغلی، به این خودرو علاقه دارند. در این صورت باید بدانید خودروی ون علاوه بر رانندگان تاکسی، حمل و نقل شهری و بین شهری و سرویس مدارس و کارخانجات، برای بسیاری از کاربری های دیگر، طرفداران پرشمار دارد.

به عنوان مثال، گردشگران و اهالی سفر به این خودروها علاقه فراوانی دارند. بسیاری افراد نیز در این رویا به سر می برند که از کار و فعالیت تکراری و کسل کننده خود دست بکشند و یک خودروی ون خریداری کنند و به سفر و گردشگری بپردازند.

البته با شرایط اقتصادی که این روزها اغلب اقشار جامعه درگیر آن هستند، تحقق این رویا کار بسیار دشواری است.

به هر شکل اگر شما به هر دلیل – دلایل حرفه ای و شغلی یا دلایل گردشگری – خواهان خرید ون هستید 2 روز دیگر فرصت خرید این خودروها را از طریق پیش فروش ون توسط یکی از کارخانه های خودروسازی کشور خواهید داشت.

این فرصت توسط شرکت ایران خودرو خودرو دیزل و با پیش فروش ون 12 نفره چینی ون وانا ایجاد شده است. شرایط فروش ون وانا که از سوم مهرماه 1402 پیش فروش آن کلید خواهد خورد به این شرح است.

روش اول پیش فروش ون 12 نفره

در روش اول خریدار باید پیش پرداخت حدود 576 میلیون و 500 هزار تومانی را در تاریخ ثبت نام به حساب شرکت واریز کند. مرحله دوم پرداخت برای خرید این ون ها با یک چک به تاریخ 18 آبان به مبلغ 247 میلیون و 600 هزار تومان خواهد بود.

الباقی این مبلغ نیز به صورت وام به مبلغ 823 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد توسط شرکت تامین می شود. این وام باید توسط خریدار در 4 قسط طی 3 ماه متوالی و با 4 فقره چک به مبلغ حدود 211 میلیون تومان پرداخت شود. سررسید اولین چک از این 4 فقره چک نیز سوم دی ماه امسال است. تاریخ تحویل ون ها در این روش هفته آخر آبان ماه 1402 است.

روش دوم برای متقاضیان پیش فروش ون 12 نفره چینی مستلزم پیش پرداخت 494 میلیونی به صورت نقد در هنگام ثبت نام است. همچون روش اول در این روش هم خریداران باید یک چک به تاریخ 18 آبان به مبلغ 247 میلیون و 600 هزار تومان دروجه شرکت بکشند.

مبلغ باقیمانده در این روش نیز به صورت وام به مبلغ 823 میلیون تومان با نرخ سود 22 درصد توسط شرکت تامین می شود. این وام باید توسط خریدار در 8 قسط طی 3 ماه متوالی و با چک هایی به مبلغ حدود 132 میلیون و 300 هزار تومان پرداخت شود. سررسید اولین چک از این 8 فقره چک نیز سوم دی ماه 1402 است. تاریخ تحویل ون های چینی در این روش هفته آخر آذرماه 1402 است.

شایان ذکر است؛ مبلغ نهایی این ون ها حدود 1 میلیارد و 647 میلیون و 183 هزار تومان است.

شرایط ثبت‌نام وام خودرو همراه مکانیک چیست؟

برای ثبت‌نام وام خودرو همراه مکانیک، شما ۵۰ درصد مبلغ خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کنید و مابقی مبلغ خودرو به شما وام داده می‌شود. ثبت‌نام این وام ۳ شرط مهم و اساسی دارد:

    توانایی لازم برای پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ خودروی موردنظرتان را داشته باشید.

    خودروی موردنظر شما یا باید در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک موجود باشد یا از نظر شرایط فنی و بدنه، استانداردهای موردنظر کارشناسان همراه مکانیک را داشته باشد.

    دوره بازپرداخت این وام، بین ۶ تا ۳۶ ماه متغیر است که مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط به طول دوره بازپرداخت بستگی دارد و ملاک انتخاب هر دوره هم توانایی مالی شما است.

مبلغ پیش‌پرداخت و قسط‌های وام خودرو همراه مکانیک چقدر است؟

برای این که بدانید مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط وام خودروی همراه مکانیک در بازه‌های ۶ تا ۳۶ماهه چگونه محاسبه می‌شود، نگاهی به جدول زیر بیندازید. در این جدول مبالغ مذکور برای خرید ساینا s مدل ۱۴۰۲ (صفر) قید شده که در حال حاضر حدود ۳۶۱ میلیون تومان قیمت دارد.

دوره بازپرداخت

پیش‌پرداخت (تومان)

مبلغ هر قسط (تومان)

۶ ماهه

۱۸۱,۰۰۰,۰۰۰

۳۹,۳۳۵,۰۰۰

۱۲ ماهه

۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰

۲۱,۰۱۷,۰۰۰

۱۸ ماهه

۱۹۸,۰۰۰,۰۰۰

۱۴,۹۳۷,۰۰۰

۲۴ ماهه

۲۰۵,۰۰۰,۰۰۰

۱۱,۸۶۸,۰۰۰

۳۶ ماهه

۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰

۸,۸۵۹,۰۰۰

مدارک موردنیاز برای دریافت وام خودرو از همراه مکانیک چیست؟

برای خرید اقساطی خودروی موردنظرتان از همراه مکانیک و دریافت وام برای آن، باید مدراک زیر را فراهم کنید:

    کارت ملی و شناسنامه

    دسته‌چک صیادی

    گردش حساب ۶ ماهه

    سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

    فیش حقوقی یا جواز کسب

لازم به ذکر است که دریافت گردش حساب ۶ ماهه به منظور تخمین توانایی مالی شما برای پرداخت تعداد اقساط موردنظر دریافت می‌شود.

چرا وام خودرو همراه مکانیک از سایر روش‌های خرید اقساطی خودرو بهتر است؟

"اگرچه خرید قسطی ماشین در ذات خود جذابیت دارد، در عین حال پر است از انواع ریسک‌ها و خطرها. مخصوصا زمانی‌که پای فروش اقساطی خودرو دست دوم (کارکرده) در میان باشد. اما وقتی مزیت‌های زیر را به آن بیفزایید استفاده از وام خودرو همراه مکانیک به یک گزینه امن و به‌صرفه و حتی یک سرمایه‌گذاری تبدیل خواهد شد."

مزایای زیر نشان می‌دهد که چرا وام خودرو همراه مکانیک از وام‌های بانکی و سایر روش‌های خرید اقساطی خودرو بهتر است:

    امکان خرید خودروهای خارجی، داخلی، صفر و کارکرده

    بدون نیاز به معرفی ضامن

    کارشناسی شدن تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک

    ضمانت ۷ روزه کارشناسی خودروها

    فرایند اعتبارسنجی کوتاه‌مدت (کمتر از یک هفته)

    واگذاری خودرو در کمتر از ۴۸ ساعت

    ثبت سند شش‌دانگ به نام شما از ابتدای کار

    تنفس ۲ تا سه‌ماهه بین واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط

    به‌صرفه تمام شدن قیمت خودرو در مقایسه با سایر طرح‌های لیزینگ

    همراهی کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل خرید خودرو تا تعویض پلاک

در انتها هم ذکر این نکته ضروری است که همراه مکانیک برای تأمین سرمایه موردنیاز به منظور پرداخت وام، با شرکت‌های لیزینگ معتبر همکاری می‌کند که می‌توانید استعلام آن‌ها را از سایت بانک مرکزی بگیرید.

برای اطلاع از شرایط، مدارک موردنیاز و مزایای وام خرید خودرو صفر و کارکرده، کلیک کنید. این وام نیازی به معرفی ضامن ندارد و در کمتر از یک هفته پرداخت می‌شود.

دنیای اقتصاد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها