خبر خوش برای بانوان متقاضی وام | شرایط دریافت وام 50 میلیونی | با افتتاح حساب 200 هزارتومانی وام ارزان بگیرید

کد خبر: 1247093

بانوانی که مشتری موسسه مالی و اعتباری نور هستند و کمبود نقدینگی دارند می‌توانند برای وام 50 میلیون تومانی طرح «ریحانه نور» این مجموعه درخواست بدهند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه اعطا خواهد شد.

خبر خوش برای بانوان متقاضی وام | شرایط دریافت وام 50 میلیونی | با افتتاح حساب 200 هزارتومانی وام ارزان بگیرید

به گزارش روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری نور، آن دسته از بانوانی که مشتری این مجموعه هستند و به دریافت وام 50 میلیون تومانی تمایل دارند باید در یکی از شعب سپرده کوتاه مدت داشته باشند. گذشته از تشکیل سپرده، بانوان باید حداقل 200 هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. مدت انتظار مورد نیاز برای درخواست این تسهیلات چهار تا 9 ماه اعلام شده است. نرخ این تسهیلات 17 درصد بوده و سقف بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. تضمین‌های مورد نیاز برای دریافت این وام مطابق مقررات بانک مرکزی و دستورالعمل‌های مصوب موسسه نور خواهد بود. لازم به ذکر است که در مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، به اصل سپرده وام گیرندگان سود 10 درصدی تعلق می‌گیرد.

مبلغ اقساط و مدارک لازم برای دریافت وام 50 میلیونی موسسه اعتباری نور کدام است؟

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 782 هزار و 636 تومان است. جمع کل اقساط، 64 میلیون و 174 هزار و 910 تومان خواهد بود. سود کل این تسهیلات نیز به 14 میلیون و 174 هزار و 910 تومان می‌رسد.

تور کریسمس 2024

بانوانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند و ملزومات مذکور را دارند، باید به همراه اصل و کپی مدارک شناسایی خود به یکی از شعب این مجموعه مراجعه کنند.

موسسه اعتباری نور این تسهیلات را به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی، ارزش آفرینی مشتریان و سهولت در اعطای وام برای مشتریان خانم خود تبیین کرده است.

کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها