خبر مهم برای بازنشستگان | تصمیم جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان

کد خبر: 1247349

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون تلفیق در جریان بررسی مواد الحاقی به لایحه برنامه، دو ماده مربوط به حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان را مراعا گذاشت.

خبر مهم برای بازنشستگان | تصمیم جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان

محسن زنگنه در توضیح جلسات اخیر کمیسیون تلفیق برای رسیدگی به تعیین تکلیف مصوبات کمیسیون تلفیق درباره مواد الحاقی به کل لایحه برنامه اظهار کرد: کمیسیون تلفیق در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه، ۱۲۱ ماده را در انتهای لایحه اضافه کرد که کل ۱۲۱ ماده برای بررسی مجدد توسط رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون ارجاع شد.

وی اضافه کرد: تاکنون از ۱۲۱ ماده ارجاعی الحاقی، ۲۵ ماده مورد بررسی قرار گرفته و کمیسیون تعداد زیادی از آنها را حذف کرد.

زنگنه در مورد این‌که آیا موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در مواد الحاقی مصوبه کمیسیون بوده است یا خیر؟ گفت: مواد ۱۹ و ۲۰ کل الحاقی در مورد حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان بود که کمیسیون آن را مراعا گذاشت. قرار بر این شد که این دو ماده با حضور رئیس سازمان برنامه مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه همچنین بیان کرد: یکی از موارد الحاقی که حذف نشد و همچنان در مواد الحاقی مانده مربوط به یک درصد مالیات بر ارزش افزوده است که قرار شد ۷۰ درصد در اختیار منابع دولت و ۳۰ درصد به صورت ۵۰، ۵۰ در اختیار دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد. این موضوع رقم قابل توجهی خواهد بود که اعتبارات دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش را افزایش می‌دهد./ ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها