ریزشی ادامه دار بازار سرمایه ۹ مهر | افت ۱۸ هزار واحدی شاخص

کد خبر: 1247537

روند ریزشی بازار سرمایه همچنان ادامه دارد به طوری که امروز با ریزشی ۱۸ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و۶۷ هزار واحد رسید.

ریزشی ادامه دار بازار سرمایه ۹ مهر | افت ۱۸ هزار واحدی شاخص

 بازار سهام دومین روز کاری هفته همانند دو سه ماهه اخیر، همچنان در مدار نزولی قرار دارد و کاهش روز افزون ارزش معاملات نشان از عدم رغبت سرمایه گذاران خرد به سرمایه گذاری در بازار سهام دارد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 17 هزار واحدی به 2 میلیون و 67 هزار واحد رسید و به میانه های کانال 2 میلیون  واحدی نزدیک شد، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 5  هزار واحدی به ارتفاع 710 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «پارسان» و «فملی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «آریا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «حفارس»، «ثشاهد» و «تکاردان» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «خاور» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 9 مهر ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 800 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 430 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 94 نماد در محدوده مثبت و 337 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 106 نماد در محدوده مثبت و 208 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها