فروش اقساطی ایران خودرو با تنفس یک ماهه | آغاز ثبت نام ویژه مهر با تحویل ۳ ماهه

کد خبر: 1248476

شرایط ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مهرماه با تحویل ۳ ماهه اعلام شد.

فروش اقساطی ایران خودرو با تنفس یک ماهه | آغاز ثبت نام  ویژه مهر با تحویل ۳ ماهه

ایران خودرو شرایط جدیدی برای فروش اقساطی خودرو اعلام کرده است. در این دوره فروش فوری ایران خودرو با مبلغ اندکی پیش پرداخت و مابقی اقساط بلندمدت صورت می پذیرد. این شرایط جدید ایران خودرو را با هم در سایت فردا می خوانیم.

شرایط شرکت در جدیدترین ثبت نام ایران خودرو مهر 1402 اعلام شد. در این طرح متقاضیان عادی می‌توانند برای ثبت نام پژو پارس با موتور XU7YP  اقدام کنند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو مهر 1402

متقاضیان ثبت نام پژو پارس باید نصف مبلغ یعنی 294 میلیون را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند و مابقی مبلغ را زمان تحویل یعنی 3 ماه دیگر بر اساس قیمت روز کارخانه محصولات ایران خودرو پرداخت کنند. رنگ پژو پارس نیز سفید است.

پژو پارس

زمان ثبت نام پژو پارس 1402

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مهر ۱۴۰۲از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵شروع و تا روزسه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ادامه خواهد داشت.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

طرح ثبت نام پژو پارس مهر 1402 برای چه کسانی است؟

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale اسامی آنها درج شده است می توانند برای ثبت نام پژو پارس اقدام کنند.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو مهر 1402

تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده درسامانه یکپارچه اولویت بندی تخصیص خودرو و سایر ضوابط ابلاغی مراجع نظارتی خواهد بود.

هزینه های قانونی پرداختی از سوی مشتری از جمله حق بیمه شخص ثالث، مالیات و سایر موارد مترتب بر این قرارداد، بر اساس نرخ ها و قوانین زمان ثبت نام محاسبه شده است و در صورت تغییر مبالغ تا زمان تحویل خودرو، پرداخت مابه التفاوت کلیه موارد مذکور به عهده مشتری میباشد.

خودروی ثبت نامی از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

در صورت بروز هرگونـه تـاخیر احتمـالی در تحویـل خـودرو در روش فـروش فـوق العـاده (فراخـوان) بـا موعـد تحویـل ۹۰روزه برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معـادل ۳۶ درصـد سـالیانه (۳ درصـد ماهانـه)، خسـارت تـاخیر بـه صـورت روز شـمار محاسـبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت ارتقاء استانداردهای ملی در محصولات تولیدی در سال ،۱۴۰۲تجهیزاتی به خودرو پایه فعلی اضافه خواهد شد که امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و خودروی انتخابی به عنوان خودرو پایه محصول بوده و قیمت خودرو با کلاس جدید محاسبه و پیش ازصدور فاکتور و از خریدار دریافت می گردد.

با ۲۶۰ میلیون تومان پژوپارس صفر بخرید

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت پژوپارس XU۷P سال در بازار ۴۹۵ میلیون شده است و پژو پارس XU۷P سال سفارشی در نمایندگی ۲۹۱ میلیون است و پژو پارس XU۷ در بازار به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است.​​​​​​​

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.

قیمت انواع خودرو پژو پارس

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژوپارس LX ۱۴۰۲ صفر ۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر ۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال سفارشی ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۲۹۱,۱۶۹,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۲۷,۶۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۶۰,۲۱۴,۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۷۵,۲۰۱,۰۰۰
پژو پارس ELX-TU۵ ۱۴۰۱ صفر ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۱ صفر ۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۱ صفر ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۱ صفر ۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P ۱۴۰۱ صفر ۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۱ صفر ۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۰ صفر ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۰ صفر ۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

اقتصاد آنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها