وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

دریافت وام فوری در ۱ ساعت | پرداخت وام فوری ۳۵۰ میلیون تومانی دولت بدون ضامن و با سود کم

کد خبر: 1248834

دولت قصد دارد مبلغ 200 تا 350 میلیون تومان وام فوری به این خانوارها با شرایط اسثنایی و کم سود اعطا کند.

دریافت وام فوری در ۱ ساعت | پرداخت وام فوری ۳۵۰ میلیون تومانی دولت بدون ضامن و با سود کم

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

دولت قصد دارد مبلغ و تعداد تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی را افزایش دهد.

درحالی سخنگوی دولت از افزایش سقف تسهیلات نوسازی مسکن روستایی خبر داده است که اطلاعات دریافتی تسنیم حاکی است مبلغ این وام از ۲۰۰میلیون تومان کنونی به ۳۵۰میلیون تومان افزایش یافت.

علی بهادری‌جهرمی افزود: سال گذشته مبلغ این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان بود و طبق مصوبه امروز، این مبلغ و تعداد تسهیلات نیز افزایش می‌یابد، جزئیات بعد از ابلاغ، اعلام خواهد شد.

پیگیری‌های تسنیم حاکی از آن است که وام مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است. احتمالاً یکی از دلایل پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای افزایش سقف تسهیلات مذکور، رشد قیمت مصالح ساختمانی به‌خصوص مصالح اصلی ساخت‌وسازها بوده است.

این مصالح در زمان حاضر از طریق بورس کالا عرضه می‌شود، اقدامی که به‌گفته کارشناسان، صاحب‌نظران و فعالان بازار مسکن باعث افزایش هزینه‌های ساخت‌وساز مسکن در کشور شده است.

پیش از این وام مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ساله بود.

افرادی که برای خرید مایحتاج ضروری خود نیازمند تسهیلات بوده و از مشتریان بانک ایران زمین هستند، می‌توانند با افتتاح حساب مورد نظر و ایجاد میانگین مناسب برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی درخواست بدهند.

افرادی که برای خرید مایحتاج ضروری خود نیازمند تسهیلات بوده و از مشتریان بانک ایران زمین هستند، می‌توانند با افتتاح حساب مورد نظر و ایجاد میانگین مناسب برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه درخواست بدهند.

براساس آخرین بروزرسانی رده، بانک ایران زمین به منظور تامین نیازمندی‌های تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمت‌ها و محصولات خود طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس را تبیین کرده است. به منظور درخواست این وام ۳۰۰ میلیون تومانی باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرد. بعد از افتتاح سپرده، باید حداقل ۱۰ میلیون تومان به مدت سه ماه در حساب نگهداری کرد تا امکان درخواست این تسهیلات وجود داشته باشد. پس از سپرده گذاری در این حساب به اصل پول متقاضی سود یک درصدی تعلق می‌گیرد./سلام نو

ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق شرکت‌های دولتی یا خصوصی و داشتن اعتبار شغلی است. نرخ سود این وام ۲۳ درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد.

اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان پرداخت و نرخ سود تعیین شده، میزان هر قسط ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۱۸ میلیون و ۶۴ هزار و ۹۹۳ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۴۱۸ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۹۹۳ تومان می‌رسد.

وام ساخت مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان شد

کلیات پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان توسط دولت به تصویب رسیده و به گفته رئیس بنیاد مسکن جزئیات آن در آینده ابلاغ خواهد شد.

غلامرضا صالحی ـ رئیس بنیاد مسکن اعلام کرد: پیشنهاد افزایش وام ساخت مسکن روستایی و تعداد این تسهیلات توسط وزارت راه و شهرسازی به هیات دولت ارسال شد. در کمیته‌های تخصصی و کمیسیون‌های مربوطه جلسات مفصلی داشتیم.

وی در یک بخش خبری تلویزیونی گفت: خوشبختانه با هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌های دخیل در این زمینه از جمله سازمان برنامه، بانک مرکزی و مجموعه دولت، پیشنهاد افزایش مبلغ وام به ۳۵۰ میلیون تومان که توسط بانک مسکن پرداخت می‌شود به تعداد ۳۵۰ هزار فقره مورد تصویب قرار گرفت. کلیات این پیشنهاد در هیات دولت تصویب شده و با جزئیات ابلاغ خواهد شد.

بنابراین گزارش، سقف وام ساخت مسکن روستایی به تعداد سالیانه ۲۰۰ هزار فقره در حال حاضر ۲۰۰ میلیون تومان است که از آبان سال ۱۴۰۱ به تصویب هیات وزیران رسید. این مبلغ بخشی از هزینه‌های ساخت مسکن در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر را پوشش می‌دهد. در روزهای اخیر دولت با کلیات افزایش سقف این تسهیلات در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان برای ۳۵۰ هزار فقره موافقت کرده است.

اوایل شهریورماه وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود که پیشنهاد افزایش وام مسکن روستایی را به هیات دولت ارایه کرده است. روز گذشته نیز سخنگوی دولت از افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن روستایی خبر داد. امروز هم رئیس بنیاد مسکن اعلام کرد مبلغ این وام ۳۵۰ میلیون تومان شده که کلیات آن به تصویب رسیده است./ایسنا

معمولا پرداخت تسهیلات توسط بانک از زمان تصویب تا اجرا مقداری زمان می‌برد. افزایش وام ساخت مسکن روستایی از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون تومان نیز ماهها طول کشید.بنیاد مسکن تعهد ساخت ۱.۶ میلیون واحد نهضت ملی مسکن را بر عهده دارد که طبق آخرین آماری که مسئولان بنیاد ارایه کرده‌اند تا کنون ۲۹۵ هزار واحد شهری و ۲۹۰ هزار واحد روستایی توسط بنیاد مسکن در حال اجرا است. بر این اساس، مجموع واحدهای در حال ساخت توسط بنیاد مسکن به ۵۸۵ هزار واحد می‌رسد. مرداد امسال رئیس سابق بنیاد مسکن وعده داد که این رقم تا پایان سال به ۸۰۰ هزار خانه افزایش پیدا می‌کند.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها