فروش اقساطی خودرو لاکچری چینی با موعد تحویل 90 روز کاری | شرایط فروش لاماری ایما ویژه مهر 1402

کد خبر: 1248880

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما ویژه مهر 1402 و مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی را اعلام کرد.

فروش اقساطی خودرو لاکچری چینی با موعد تحویل 90 روز کاری | شرایط فروش لاماری ایما ویژه مهر 1402

 شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما ویژه مهر 1402 و مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی را اعلام کرد.

 موعد تحویل خودروها هم 90 روز کاری اعلام شده است و همچنین قیمت لاماری ایما در این شرایط فروش یک میلیارد و 431 میلیون تومان تعیین گردیده است.

photo_2023-10-08_23-13-08

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش نقدی و پیش فروش لاماری ایما را اعلام کرد. حال شرایط ثبت‌نام در این طرح چیست و تا چه زمانی ادامه دارد؟

شرکت آرین پارس موتور، شرایط فروش نقدی و پیش فروش لاماری ایما را اعلام کرد. این طرح، ویژه متقاضیان با اولویت نوبت اول پاییز ۱۴۰۲ است. همچنین متقاضیان عادی و طرح مادران می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

قیمت پیش فروش لاماری ویژه پاییز 1402

قیمت پیش فروش لاماری ایما توسط آرین پارس موتور یک میلیارد و 430 میلیون تومان اعلام شد و این قیمت نهایی است. البته شورای رقابت در جلسه 17 تیر امسال قیمت این محصول را یک میلیارد و 201 میلیون تومان اعلام کرده بود.

پیش فروش لاماری ایما ویژه پاییز 1402

گرچه قیمت لاماری ایما در اسفند 1401 از دو میلیارد و 200 میلیون تومان هم عبور کرد، اما امروز، 1 مهر 1402، در بازار آزاد یک میلیارد و 650 میلیون تومان معامله می‌شود.

در حال حاضر بعد از خودروهای داخلی که توسط گروه خودروسازی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا تولید می‌شوند، محصولات چینی و خودوهای مونتاژی بیشترین مشتری را در بازار خودرو کشور دارند.

این محصولات از اواسط دهه 80 به ایرانی‌ها معرفی شدند و رفته رفته به دلایلی نظیر قیمت ارزان‌تر از رقبای اروپایی، ژاپنی و کره‌ای و همین طور ممنوعیت واردات خودرو، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دادند.

این خودروها در ابتدا توسط شرکت‌هایی مثل مدیران خودرو و کرمان موتور مونتاژ می‌شدند، اما بعد از ممنوعیت واردات خودرو خارجی در سال ۱۳۹۷، شرکت‌های واردکننده که کسب و کارشان کساد شده بود، با خرید کارخانه، پای در حوزه تولید خودرو گذاشتند.

آرین پارس موتور یکی از این شرکت‌ها بود که در ابتدا محصولات میتسوبیشی را وارد می‌کرد و همچنین در کارخانه آرین دیزل، به تولید خودروهای تجاری جک مشغول بود. حالا این شرکت هم مثل دیگر رقبایش، اقدام به راه‌اندازی خط تولید خودرو سواری کرده و لاماری ایما را به عنوان اولین محصول روانه بازار خواهد کرد.

ویژگی‌ها و قیمت لاماری شاسی بلند جدید بازار ایران

لاماری ایما که به عنوان شاسی بلند جدید آرین پارس موتور شناخته می‌شود به مشتریان تحویل داده شد؛ اما مالکان برای لاماری ایما در بازار ایران چه قیمتی را در نظر گرفتند؟

خودروی شاسی بلند لاماری ایما

به نقل از گجت نیوز، لاماری ایما که به عنوان شاسی بلند جدید آرین پارس موتور برای بازار ایران محسوب می‌شود مدتی قبل به بازار عرضه شد و به تازگی نیز شرکت آرین پارس موتور نخستین سری از آن را به مشتریان تحویل داد.

در حال حاضر قیمت کارخانه‌ای این خودرو ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان اعلام شده، اما مالکان در بازار قیمت بیشتری را برای آن در نظر گرفتند. ضمن این که این خودرو قرار است طی روزهای آینده به بازار بورس نیز عرضه شود.

قیمت لاماری ایما در بازار آزاد

بررسی‌ها در بازار ایران حاکی از آن است که این خودرو با آپشن‌های رفاهی کمتری به بازار ایران عرضه شده و در حال حاضر نیز در بازار ایران حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

لاماری ایما به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ GDI میتسوبیشی مجهز شده که از استاندارد آلایندگی یورو ۵ نیز بهره می‌برد. این پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

طبق کاتالوگ، از تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به کیسه هوای سرنشینان جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم کنترل حرکت خودرو در سرپایینی، کمربند سه نقطه‌ای مجهز به پیش‌کشنده، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، ترمز پارک برقی، سیستم ترمز کمکی الکترونیکی، اتصال صندلی کودک ISOFIX، سیستم کنترل کشش خودکار، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ضد سرقت الکترونیکی، سیستم الکترونیکی توزیع نیروی ترمز و فرمان برقی EPS چند حالته اشاره کرد.

طبق کاتالوگ، این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون صندلی برقی راننده قابل تنظیم در ۶ جهت به همراه تنظیم گودی کمر، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو در سیستم مولتی مدیا، آینه‌های جانبی برقی به همراه چراغ خوش‌آمدگویی و گرمکن، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی دارای پورت USB، سیستم مولتی مدیا با قابلیت اتصال به بلوتوث و صفحه‌کیلومتر تمام دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی بهره می‌برد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها