آغاز فروش فوری سایپا از دم قسط با خودرو جدید | جدیدترین دستپخت سایپا را ارزانتر از کارخانه با 250 میلیون بخرید + مشخصات و قیمت

کد خبر: 1249192

در خودروی اطلس به ظاهر خارجی و داخلی خودرو پرداخته شده است، به طوری که این خودرو با فیس لیفت جدید رونمایی شده است.

آغاز فروش فوری سایپا از دم قسط با خودرو جدید | جدیدترین دستپخت سایپا را ارزانتر از کارخانه با 250 میلیون بخرید + مشخصات و قیمت

شرکت خودروسازی سایپا صبح امروز از خودروی اطلس خود رونمایی کرد.

در خودروی اطلس به ظاهر خارجی و داخلی خودرو پرداخته شده است، به طوری که این خودرو با فیس لیفت جدید رونمایی شده است. فضای خارجی سایپا اطلس و فضای داخلی آن نیز نسخه تغییر یافته کوییک محسوب می‌شود.

همچنین بخش بالایی داشبورد با رنگ کرم مزین شده است و به جای نمایشگر دیجیتال ساده، یک نمایشگر لمسی بزرگ قرار گرفته است که پیش از این در کوییک اتوماتیک نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. 

فرمان خودرو نیز از همان نوعی است که در کوییک S یا ساینا S مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی دریچه‌های تهویه نیز تا حدی تغییر کرده است، اما قسمت میانی داشبورد که محل قرارگیری سیستم صوتی و سیستم تهویه است، همچنان با سایر محصولات خانواده کوییک و ساینا مشابهت دارد.

اطلس سایپا

بررسی طراحی خارجی سایپا اطلس را می‌توان در یک عبارت خلاصه کرد: فیس‌لیفت فیس‌لیفت‌ها! در واقع سایپا اطلس نسخه فیس لیفت سایپا کوییک محسوب می‌شود.

اطلس، جدیدترین محصول خانواده سایپا از پلتفرم X ۲۰۰ است که با ایجاد تغییرات محسوس در نمای ظاهری داخلی و بیرونی خودرو و همچنین افزودن تجهیزات و امکانات بیشتر در ۴ تیپ با گیربکس دستی و اتوماتیک به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان و به‌خصوص جوانان و بانوان تولید می‌شود.

گفتنی است این خودرو در دو تیپ ۱ و ۲ به بازار عرضه خواهد شد. همچنین طبق شنید‌ه ها، این خودرو نیز اوایل آبان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات و قیمت سایپا اطلس، فیس لیفت کوییک

سایپا اطلس، جدیدترین محصول نارنجی‌پوشان جاده مخصوص و بازار ایران، به‌زودی روانه بازار کشورمان می‌شود و به خریداران این محصول تحویل داده خواهد شد. چند روز پیش نیز شورای رقابت، قیمت یک تیپ از این خودرو یعنی اطلس G را اعلام کرد که بر اساس آن، این مدل با قیمت 344 میلیون و 187 هزار تومان عرضه می‌شود.

حالا سایپا، تیزر معرفی اطلس ، محصول جدید خود را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

سایپا اطلس به‌عنوان جدیدترین عضو پلتفرم X200 سایپا به بازار عرضه می‌شود. مدتی پیش در مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه شاهد فروش این محصول بودیم و احتمالا به‌زودی، جدیدترین دستپخت سایپا به دست خریداران خواهد رسید. اطلس به پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر 8 سوپاپ تنفس طبیعی با قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر مجهز شده است. برای این خودرو، نسخه‌های دارای گیربکس دستی پنج سرعته و اتوماتیک CVT تیپ ترونیک شش سرعته پانچ بلژیک عرضه می‌شود. ظرفیت مخزن سوخت اطلس برابر با 41 لیتر و ظرفیت صندوق بار‌ آن 286 لیتر خواهد بود. این خودرو در هر صد کیلومتر به‌صورت ترکیبی، حدود 7 لیتر بنزین می‌سوزاند.

اطلس سایپا

استاندارد یورو 5، ترمزهای دیسکی در جلو و کاسه‌ای در عقب، رینگ‌های 14 اینچی فولادی، سیستم‌های ترمز ABS و EBD، چراغ ترمز اضطراری، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، هشدار نبستن کمربند راننده، کمربند ایمنی با مکانیزم کاهنده نیرو، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نشانگر تعویض دنده G، نگهدارنده صندلی کودک در صندلی عقب، سنسور پارک دنده عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو به‌صورت دستی، مه‌شکن جلو و عقب، چراغ‌های مشایعت تا درب منزل، چراغ روشنایی در روز (دی لایت)، تنظیم چهار حالته صندلی سرنشین جلو، تنظیم شش حالته صندلی راننده، رادیوپخش بلوتوث به‌همراه AUX و USB، غربیلک فرمان دی تایپ، سیستم کنترل باد تایرها (TPMS)، باربند اسپرت، دستگیره در آسان‌بازشو، سیستم ناوبری با نقشه آفلاین، میرورلینک و قابلیت شارژ موبایل USB از جمله امکانات و تجهیزات اطلس به‌شمار می‌روند.

اطلس سایپا

امکاناتی مانند نمایشگر 7 اینچی، دوربین دید عقب، کنترل صدا از روی فرمان، روکش چرمی صندلی‌ها، آینه چرمی با قابلیت تاشوی برقی، آنتن سقف کوسه‌ای و تریم داخلی دو رنگ هم در تیپ‌های فول محصول جدید سایپا ارائه می‌شوند. همچنین آپشن‌های کروز کنترل، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید PEPS نیز در کلاس L به اطلس اضافه می‌شوند./ گجت نیوز

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها