پرداخت وام ساده و سریع، بدون ضامن | سورپرایز متقاضیان وام | وام 200 میلیون تومانی با اقساط کمتر از 2 میلیون تومان

کد خبر: 1253186

بانک ملت به منظور راحتی و آسایش مشتریان خود در هنگام خرید کالاهای بادوام طرح تسهیلاتی به نام «شاپ کارت» را تدارک دیده است. سقف این وام به 200 میلیون تومان می‌رسد.

پرداخت وام ساده و سریع، بدون ضامن | سورپرایز متقاضیان وام | وام 200 میلیون تومانی با اقساط کمتر از 2 میلیون تومان

بانک ملت به منظور راحتی و آسایش مشتریان خود در هنگام خرید کالاهای بادوام طرح تسهیلاتی به نام «شاپ کارت» را تدارک دیده است. سقف این وام به 200 میلیون تومان می‌رسد.

به نقل از رده، وام 200 میلیون تومانی شاپ کارت بانک ملت از آن کسانی می‌شود که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند. افراد با دریافت این وام تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را ظرف مدت زمان 120 روز دارند. این نوع تسهیلات به ارائه ضامن رسمی نیاز دارد. بازه زمانی برای پرداخت اقساط این وام 12 تا 36 ماه تعیین شده است.

سود این وام براساس دوره بازپرداخت آن تعیین می‌شود، ولی به هر حال از 15 درصد بالاتر نمی‌رود. متقاضیان وام 200 میلیون تومانی بانک ملت می‌توانند تمامی مراحل دریافت تسهیلات و بازپرداخت آن را به صورت غیرحضوری انجام بدهند.

با در نظر داشتن مقدار تسهیلات، و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه و نرخ سود 15 درصد، میزان هر قسط به 1 میلیون و 733 هزار و 266 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، 12 میلیون و 397 هزار و 591 تومان است. جمع رقم وام و سود آن، 62 میلیون و 927 هزار و 591 تومان خواهد بود.

نگاهی گذرا بر خدمات ارائه شده بانک ملت

بانک ملت از جمله بانک‌‌های خصوصی فعال در ایران است که از سال 1359 تاکنون انواع خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

امکان ایجاد سپرده قرض الحسنه پس انداز، سرمایه گذاری، صدور دسته چک، ضمانت نامه، صندوق توسعه ملی، تسهیلات ارزی بانک‌های توسعه‌ای، گواهی تمکن مالی، اعتبارات اسنادی ارزی و قراردادهای تسهیلات بانکی تنها بخش کوچکی از خدمات این مجموعه است.

صندوق بازنشستگی کشوری خبر خوشی درخصوص واریز وام فوری 20 و 35 میلیونی با شرایط بسیار عالی و کم سود برای فرزندان بازنشستگان داد.

وام فوری وامی است که بانک های خاص در سریع ترین زمان ممکن مبلغ مورد نیاز متقاضیان را پرداخت می کنند. شرایط دریافت وام فوری مقداری با سایر وام های دیگر متفاوت است.متقاضیان می توانند برای دریافت وام فوری مورد نیاز خود از دو راه اقدام کنند. اولین راه دریافت وام فوری، بانک های عامل پرداخت کننده است و مورد دوم دریافت وام فوری به صورت آزاد.

صندوق بازنشستگی کشوری خبر خوشی درخصوص واریز وام فوری 20 و 35 میلیونی با شرایط بسیار عالی و کم سود برای فرزندان بازنشستگان داد.

وام فوری دولت به فرزندان بازنشستگان

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری که در روزهای گذشته بیش از ۲ هزار فقره آن پرداخت شد،‌ در ماه‌های آتی نیز این پرداخت‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، از صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به سوالات بازنشستگان درباره پرداخت ۲ هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، به اطلاع می‌رسد که متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت‌بندی شده‌اند.

اداره کل فرهنگی و اجتماعی این صندوق در پاسخ به سوالات بازنشستگان اعلام کرد: وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی اول فروردین ۱۳۹۸ تاکنون ثبت شده و حداقل یک بار در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق ثبت‌نام کرده باشند.

پس از احراز شرایط دوره زمانی عقدنامه فرزند بازنشسته متقاضی، واجدین شرایط براساس مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات این صندوق و میزان حقوق دریافتی (از کمترین حقوق به بیشترین حقوق) اولویت‌بندی شده است.

برهمین اساس، پس از تامین اعتبار ازسوی بانک عامل، این تسهیلات به تدریج در ماه‌های آتی به حساب حقوقی متقاضیان واجد شرایط واریز خواهد شد.

پس از پیگیری‌های انجام شده برای آغاز فرآیند پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، تعداد ۲ هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان در «نوبت اول» پرداخت شد و نوبت‌های بعدی در ماه‌های آتی پرداخت خواهد شد.

این تسهیلات با کارمزد سالانه چهار درصد و اقساط ۳۶ ماهه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز می‌شود./ ایرنا

زمان واریز وام فوری 20 میلیونی بازنشستگان

وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان در مرحله چهارم فردا به حساب ۴۰ هزار بازنشسته متقاضی واریز خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، زمان واریز وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی در مرحله چهارم، اعلام شد.

محمد اسدی، رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به مبلغ وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان گفت: قرعه‌کشی‌های وام بازنشستگان انجام شده و از سوی کانون‌های بازنشستگان ثبت شده است و در این مرحله وام به حساب ۴۰ هزار بازنشسته واریز خواهد شد.

اسدی گفت: در این مرحله نیازی به مراجعه وام  نبوده و بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته وام تا ۶ آبان ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

همچنین به طور ماهانه برای پرداخت وام به بازنشستگان از طریق کانون‌های بازنشستگی و وب‌سایت سازمان تأمین اجتماعی ثبت‌نام انجام می‌شود.

در سال گذشته مبلغ وام بازنشستگان ۱۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که بر اساس اعلام رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی این وام به ۲۱۳ هزار بازنشسته این سازمان پرداخت شد و تاکنون ۱۶۰ هزار وام ۲۰ میلیونی به بازنشستگان پرداخت شده است.

به گفته احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی امسال قرار است ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات بهره ببرند./ باشگاه خبرنگاران

ثبت نام وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیون تومانی

مشتریانی که مایل به خرید از محصولات اسنوا هستند و برای تهیه محصولات این برند کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح تسهیلاتی اسنوای بانک تجارت استفاده کنند. این طرح به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان بانک تجارت از برند مذکور و تکمیل سبد محصولات و خدمات این بانک ارائه شده است.

به نقل از رده، مشتریان حقیقی بانک تجارت به منظور استفاده از وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح اسنوای این مجموعه باید به یکی از نمایندگی‌های گروه انتخاب الکترونیک به صورت حضوری مراجعه کنند و بعد از انتخاب محصول مورد نظر، برای تسهیلات مذکور در یکی از شعب بانک تجارت درخواست بدهند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. نرخ سود این وام ۲۳ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر ۳۶ ماه اعلام شده است. وثیقه اصلی برای دریافت تسهیلات مذکور براساس رتبه اعتباری مشتریان تعیین می‌شود. متقاضیان دارای رتبه اعتباری آ و بی به منظور دریافت این وام کافی است تنها چک یا سفته ارائه دهند. اما افراد با رتبه اعتباری سی و دی یا بدون رتبه اعتباری باید علاوه بر ارائه چک، یک ضامن معتبر نیز داشته باشند./کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها