اقساطی با نصف قیمت کارخانه صاحب خودرو لوکس شوید | ثبت‌نام مدیران خودرو با شرایط عالی

کد خبر: 1255106

طرح فروش اقساطی آریزو 5 جدید آبان 1402 با دوره بازپرداخت متنوع آغاز شد. مدیران خودرو شرایط ویژه این طرح فروش را نیز اعلام کرده است.

اقساطی با نصف قیمت کارخانه صاحب خودرو لوکس شوید | ثبت‌نام مدیران خودرو با شرایط عالی

طرح فروش اقساطی آریزو 5 جدید آبان 1402 با دوره بازپرداخت متنوع آغاز شد. مدیران خودرو شرایط ویژه این طرح فروش را نیز اعلام کرده است.

شرکت خودروسازی مدیران خودرو ، طرح فروش اقساطی آریزو 5 جدید آبان 1402 را اعلام کرد. براساس اعلام این خودروساز، آریزو 5 جدید با قیمت 1 میلیارد و 91 میلیون و 200 هزار تومان در این طرح فروش حاضر شده و قرار است در اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه به صورت اقساطی به فروش برسد. لازم به ذکر است که متقاضیان می‌بایست 50 درصد مبلغ کل را پرداخت کرده و مابقی را طبق دوره‌های بازپرداخت اعلام شده، پرداخت کنند.

طرح فروش اقساطی آریزو 5 جدید آبان 1402

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی سداk آریزو 5 جدید را با موعد تحویل سه ماهه آغاز کرد. متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح فروش باید نصف مبلغ قطعی خودرو را به حساب تولیدکننده واریز کرده و مابقی اقساط را با بازپرداخت 12، 24 ، 36، 48 و 60 ماهه با سود 23 درصد پرداخت کنند.

طرح-فروش-اقساطی-آریزو-5-جدید-آبان-1402

شرایط فروش آریزو 5 جدید مدیران خودرو

 مشتریان باید مدارک و مستندات مالی لازم را برای شرکت در این طرح فروش دارا باشند. در غیر اینصورت و درصورت عدم تخصیص تسهیلات از سمت بانک، مدیران خودرو هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

 در صورتی که مشتری شرایط اقساطی مدیران خودرو را انتخاب کرده باشد، پس از تکمیل مدارک و ارائه مستندات به بانک، 90 روز دیگر می‌تواند خودرو خود را تحویل بگیرد.

 نرخ کارمزد، حداقل مبلغ پیش‌پرداخت و تغییر دوره اقساط خودرو بنا بر محدودیت شرکت‌های ارائه‌دهنده تسهیلات متغیر است.

متقاضیان طرح فروش اقساطی مدیران خودرو می‌بایست در مدت زمان 15 روز نسبت به ارائه مستندات و مدارک مورد نیاز شرکت اقدام کنند؛ در غیر این صورت انعقاد قرارداد میسر نخواهد بود و خودرو به مشتری تحویل نمی‌شود.

 فرد و متقاضی و ضامن وی باید فاقد اعتبارسنجی بانکی ضعیف، چک برگشتی و اقساط معوق باشند. لذا تاریخ تأیید پرونده خرید خودرو فرد متقاضی ملاک اولویت تخصیص و ارسال خودرو به مشتری است.

مشتریان برای مشاهده لیست نمایندگی‌های مجاز و اطلاع از آپشن‌ها و امکانات خودرو حاضر می‌توانند به وب‌سایت ثبت‌نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند./منبع:تکراتو

مدیران‌خودرو سال‌ها پس از عرضه خودروهای چری با نشان ام‌وی‌ام، در سال 1394 تصمیم گرفت تا برخی مدل‌های جدیدتر شریک چینی‌اش را با نشان اصلی چری راهی بازار کند. سدان کامپکت آریزو5، که بر پایه پلتفرم مشترک با ام‌وی‌ام 315 شکل گرفته، یکی از این خودروها بود و از تابستان 1395 راهی بازار کشورمان شد.

منبع: اقتصاد 100

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها