وزیر صمت: اصناف باید با ورود به عرصه دیجیتال متحول شوند

کد خبر: 1256524

وزیر صمت با بیان اینکه دنیا به سمت انقلاب دیجیتال پیش می‌رود، گفت: علت رشد بسیاری از کشورها دیجیتال بودن بازار آنها در عرصه‌های جهانی است و اصناف می‌بایست با ورود به این عرصه متحول شوند.

وزیر صمت: اصناف باید با ورود به عرصه دیجیتال متحول شوند

عباس علی‌آبادی ۲۵ آبان‌ماه که در دومین دور سفرهای استانی هیات دولت به استان چهار محال و بختیاری به این استان سفر کرده است در نشست صمیمانه با اعضای هیات رئیسه و روسای اتحادیه‌های صنفی استان، گفت: کلمه اصناف و انصاف ریشه یکسان دارند و واجب است که کسبه در این راه حق انصاف را ادا کنند و انصاف را به عنوان فرهنگ سر لوحه کار و پیشه خود قرار دهند.

وی گفت: دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای مدیریت جامعه ما هستند و ابزار اصلی آنها ضربه به اقتصاد کشور است که بایستی اصناف به عنوان زنجیره اصلی اقتصاد کشور وارد عرصه شوند و با تحریک تقاضا، اقتصاد را رشد دهند و پیشرفت قابل توجهی در اقتصاد ایجاد کنند.

وزیر صمت با بیان اینکه دنیا به سمت انقلاب دیجیتال پیش می‌رود، افزود: علت رشد بسیاری از کشورها دیجیتال بودن بازار آنها در عرصه‌های جهانی است و  اصناف می‌بایست با ورود به این عرصه متحول شوند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از کالاهای تولید داخل و ضرورت استفاده از کالای ایرانی، عنوان کرد: باید کالاهای ایرانی را برندینگ کنیم چرا که باعث تولید اشتغال و کارآفرینی در جامعه می‌شود.

علی‌آبادی در این نشست ضمن تاکید بر تجمیع و متحد شدن جامعه کسبه و بازاریان، خاطرنشان کرد: یکی شدن و همراهی کسبه و اصناف باعث بالا رفتن ظرفیت‌های رشد و تعالی در اقتصاد کشور می شود.

وزیر صمت تصریح کرد: اصناف باید با ایجاد شهرک‌های صنفی تخصصی و جاذبه‌دار به سمت توسعه صادرات‌محور حرکت کنند تا از این طریق باعث جذب گردشگر و رونق بازار شوند.

وی در پایان با ابراز خرسندی از سفر به چهارمحال و بختیاری، گفت: در مسیر حمایت از تولیدات با بانک مرکزی موافقت‌نامه‌ای امضا کردیم تا در این راستا نسبت به اعطای تسهیلات، بخشی از مشکلات جامعه تولید و تجارت را برطرف کنیم.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها