وام فوری | وام فوری با کارت ملی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

وام 200 میلیونی بانک رسالت با سود 2 درصد | وام یک روزه بدون ضامن از خانه بگیرید

کد خبر: 1257292

آزادسازی سهام عدالت به یک مسئله چالش برانگیز تبدیل شده است. این سهام برای اولین بار در دهه ۸۰ به مشمولان واگذار شد، اما از آن زمان تاکنون، به جز یک مقطع کوتاه در سال ۱۳۹۹، امکان معامله آن‌ها به صورت محدود فراهم نشده است.

وام 200 میلیونی بانک رسالت با سود 2 درصد | وام یک روزه بدون ضامن از خانه بگیرید

خبرنگار شکیبا بقال زاده نوشت: اخیرا بانک رسالت تسهیلات جدیدی افتتاح کرده و تا سقف 200 میلیون تومان وام می دهد. این وام به کسانی تعلق می گیرد که در این بانک حساب داشته و موجودی خوبی داشته باشند. در این قسمت اطلاعات لازم در مورد انواع وام بانک رسالت را ارائه می دهیم. اکثر مراحل دریافت وام از این بانک به صورت آنلاین انجام می شود.

وام فوری قرض الحسنه بانک رسالت با سود 2 درصد

این وام دارای سود 2% است و 2% کارمزد از شما دریافت خواهد شد. سقف اعتبار 200 میلیون تومان است و برای دریافت آن نیاز به سپرده دارید. برای دریافت وام از بانک رسالت، سپرده شما باید حداقل 3 و حداقل 6 ماه در حساب باقی بماند. نسبت مبلغ وام به مبلغ سپرده 100 درصد است. یعنی اگر پیش پرداخت 6 ماهه باشد، نسبت مبلغ وام 100 درصد است و باید 12 ماه دیگر آن را بازپرداخت کنید.

اگر سپرده بیش از 6 ماه باشد، 2 قسط به مدت بازپرداخت اضافه می شود. برای ثبت نام وام بانک رسالت باید در باجه مجازی بانک رسالت ثبت نام کنید. کد کشور و شماره تلفن همراه برای ثبت نام در این پیشخوان الزامی است. پس از ثبت نام غیبت، کارشناسان بانک با شما تماس خواهند گرفت و نماینده بانک برای تکمیل مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک در منزل شما حاضر می شود.

بنابراین برای دریافت این وام نیازی به مراجعه به بانک رسالت نیست. آخرین مرحله تماس با سیستم اعتبارسنجی مرات و مشاهده مبلغ موجودی است. اکنون می توانید فرآیند وام را شروع کنید. مراحل اخذ وام در شعب بانک رسالت انجام می شود. به طور معمول، وام شما یک تا دو هفته پس از ارائه درخواست شما واریز می شود. شما می توانید بین 1 تا 5 سال وام را از این بانک بازپرداخت کنید.

وام فوری بدون ضامن از بانک رسالت

در بین انواع وام های ارائه شده توسط بانک رسالت، وام بدون ضامن از محبوبیت بیشتری برخوردار است. برای دریافت وام معمولا نیاز به ضامن معتبر و رسمی و ضمانت نامه الکترونیکی دارید. با این حال، اگر وام اصلی از بانک دریافت کنید، می توانید بدون هیچ ضامنی از بانک وام بگیرید. برای به دست آوردن رتبه حق بیمه، نباید گذشته بد، چک های بی اعتبار و بدهی معوق نداشته باشید. در این صورت وام بدون ضامن و بدون سفته الکترونیکی دریافت می شود.

بانک قرض الحسنه رسالت

سود 2%

2 درصد هم کارمزد دارد

300 میلیون تومان

نوع ضمانت

در صورتی که پس از مدت سپرده گذاری واجد شرایط دریافت وام نباشید، می توانید امتیاز وام را به بستگان درجه یک خود در همان شعبه منتقل کنید.

سپرده لازم است

حساب سپرده مورد نیاز

وام

زمان خواب را واریز کنید

3 ماه

حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه

مسدود کردن سپرده

نسبت مبلغ وام به مبلغ سپرده

100

100% برای سپرده 6 ماهه با بازپرداخت 12 ماهه

به ازای هر ماه واریز اضافی، 2 قسط به مدت بازپرداخت اضافه می شود.

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

60 ماه برای وام 20 درصد از میانگین مانده حساب

48 ماه برای وام 40 درصد معدل

36 ماه برای وام 60 درصد از میانگین حساب

24 ماه برای وام 80 درصد معدل

12 ماه برای وام 100% میانگین حساب

در هر ماه اضافه، 2 واریز ماهانه به مبلغ بازپرداخت اقساط اضافه می شود.

5,454,545 تومان

سود کل وام

36,000,000 تومان

کل مبلغ وام و بهره

336,000,000 تومان

سپرده جداگانه

منبع: ازکی وام

۵

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها