سورپرایز پایان فصل سایپا | با پرداخت 180 میلیون خودرو بخرید | شرایط پیش فروش کوییک ویژه آذر ‌۱۴۰۲

کد خبر: 1258507

براساس اعلام شرکت سایپا، شرایط فروش کوییک GXL برای متقاضیان خرید این خودرو با اولویت تابستان 1403 فعال شده است.

سورپرایز پایان فصل سایپا | با پرداخت 180 میلیون خودرو بخرید | شرایط پیش فروش کوییک ویژه آذر ‌۱۴۰۲

خبرنگار شکیبا بقال زاده: گروه خودروسازی سایپا با ارسال یک بخشنامه، متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه را فراخواند. شرایط فروش کوییک GXL برای متقاضیان خرید این خودرو با اولویت تابستان 1403 فعال شده است. اکنون این گروه از متقاضیان می‌توانند نسبت به خرید کوییک GX اقدام کنند. سایپا برای اطلاع‌رسانی به این گروه از متقاضیان، در تاریخ اول آذرماه پیامک اطلاع‌رسانی برای آن‌ها ارسال کرده است.

شرایط فروش کوییک GXL در آذرماه 1402:

11

شرایط فروش کوییک GXL شامل دو بخش فروش فوری و پیش‌فروش است. بنابراین متقاضیان خرید کوییک GX با موعد تحویل تابستان، می‌توانند اتومبیل خود را زودتر از موعد تعیین‌شده تحویل بگیرند. در بخش فروش فوق‌العاده، این خودرو با قیمت تقریبی 360 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روزه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. بنابراین با تکمیل وجه در آذرماه، مشتریان می‌توانند کوییک GX‌ خود را در ابتدای سال 1403 تحویل بگیرند. البته این خودرو تنها با رنگ سفید در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

سایپا برای جلب توجه مشتریان و ترغیب آن‌ها به خرید کوییک GX به‌صورت نقدی، مزایایی را درنظر گرفته است. این مزایا شامل بیمه بدنه خودرو به مدت یک سال و گارانتی موتور به مدت یک سال یا 20 هزار کیلومتر هستند. علاوه‌براین، کوییک GX‌ تیپ L به همراه گارانتی سه‌ساله یا 60000 کیلومتر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

شرایط پیش فروش سایپا در آذرماه 1402:

1

علاوه بر شرایط فروش نقدی، شرایط پیش‌فروش نیز در اختیار متقاضیان کوییک GXL قرار داده شده است. در این روش متقاضیان می‌توانند 180 میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت خودرو ارائه دهند. موعد تحویل خودرو نیز تیر الی شهریور 1403 خواهد بود. البته در این روش قیمت قطعی خودرو مشخص نیست و در زمان تحویل خودرو رقم مربوطه به مشتریان اعلام می‌شود. زمان تحویل دقیق خودرو در بخش پیش‌فروش، هفته چهارم هر ماه است.

مونتاژ کراس‌اور DL5 به زودی آغاز می‌شود

اولین سری خودرو کراس‌اور DL۵ پارس خودرو،‌ تحویل ثبت‌نام کنندگان شد و در حاشیه این مراسم تاکید شد که مونتاژ این خودروی به روز و کیفی به زودی در شرکت پارس خودرو آغاز خواهد شد و همچنین در راستای تنوع و توسعه محصولات گروه خودروسازی سایپا، قرار است از تابستان سال آینده،‌خودروی آریا هیبرید برقی و تمام برقی عرضه شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تحویل اولین سری خودرو کراس اور DL۵ پارس خودرو به مشتریان، با بیان اینکه گروه سایپا در ۲۳ ماه اخیر برنامه جامعی تدوین کرده است که مسائل زیست محیطی و گسترش پلتفرم‌های برقی در آن جایگاه ویژه‌ای دارند، گفت: با عرضه محصولات به روز و کیفی و ارایه خدمات پس از فروش مناسب،‌ سعی داریم اعتماد مشتریان را به نحو مطلوب، پاسخگو باشیم.

او با تاکید بر اینکه در راستای کنترل بازار، ارتقای محصولات جاری و به خصوص افزایش رقابت‌پذیری،‌ واردات و مونتاژ خودروهای وارداتی در دستور کار قرار گرفت،‌ اذعان داشت: در فاز نخست،‌ خودرو DL۵ به صورت تمام وارداتی به مشتریان تحویل داده شد و در فاز دوم، قرار است خودروی یاد شده همراه با داخلی‌سازی،‌ مونتاژ و به بازار عرضه شود. بر این اساس اولین قطعات آن در حال ورود به ایران است و خطوط تولید این محصول در شرکت پارس خودرو در حال آماده‌سازی است.

او با اشاره به اینکه گروه خودروسازی سایپا، همکاری و شراکت قدیمی خود با شرکت خوشنام چین به نام چانگان را دوباره آغاز کرده است،‌ گفت: تولید تیپ‌های مختلف چانگان در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است، بدین جهت خودرو CS۵۵ پلاس در سایپا،‌ چانگان CS۳۵ پلاس در شرکت پارس خودرو و CS۱۵ نیز در یکی از شرکت‌های بن رو یا کاشان تولید و عرضه خواهد شد.

تیموری با اشاره به تولید و عرضه خودروهای برقی و هیبرید برای شهرهای بزرگ که آلایندگی دارند، خواهد بود، گفت: ضمن آنکه تولید خودروهای برقی در دستور کار سایپا قرار گرفته،‌ نمونه‌های جدید خودروهای برقی وارد ایران شده است. بدین جهت خودروهای تمام برقی برای سیستم حمل و نقل عمومی و به عنوان تاکسی (تحویل سازمان تاکسیرانی)‌ عرضه خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: برای خودروی جدید آریا(هیبرید برقی و تمام برقی) در حال انجام استانداردهای نهایی هستیم و امیدواریم اوایل تابستان سال آینده تولید انبوه این خودرو انجام شود.

گفتنی است، گروه خودروسازی سایپا، از اولین مجموعه‌های است که بعد از آزادسازی واردات خودرو به کشور، اقدام به واردات محصولات جدید کرده است. بر این اساس در فاز اول ۸۰۰ دستگاه خودرو DL۵ پارس خودرو (بدون تاخیر و دقیقا در ٣٠ روز کاری و طبق تعهد قبلی) آماده تحویل به مشتریان است و در فاز دوم ۲ هزار خودرو DL۵ مونتاژ و تحویل داده می‌شود.کراس‌اور DL۵ دارای یک موتور ١.٥ لیتری توربوشارژ ٤ سیلندر به قدرت ١٤٤ اسب بخار است. همچنین این موتور می‌تواند تا ٢١٥ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

منبع : دیجیاتو

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها