خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | وام قرض الحسنه 50 و 750 میلیون تومانی با اقساط طولانی مدت

کد خبر: 1259132

اشخاص حقوقی که مشتری موسسه مالی و اعتباری ملل هستند، امکان درخواست برای وام 750 میلیون تومانی طرح «نیکان ملل» این مجموعه را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | وام قرض الحسنه 50 و 750 میلیون تومانی با اقساط طولانی مدت

اشخاص حقوقی که مشتری موسسه مالی و اعتباری ملل هستند، امکان درخواست برای وام 750 میلیون تومانی طرح «نیکان ملل» این مجموعه را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، موسسه مالی و اعتباری ملل به منظور حمایت از کسب و کار اشخاص حقوقی، طرح تسهیلات 750 میلیون تومانی را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید در یکی از شعب این موسسه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمنا به منظور درخواست این وام ایجاد خواب سپرده اهمیت دارد، حداقل میانگین حساب مورد نظر برای این تسهیلات سه ماه اعلام شده است. از آنجایی که مخاطب اصلی وام مذکور مشاغل هستند، به منظور دریافت آن باید اعتبار شغلی، جواز کسب و پروانه فعالیت داشته باشند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام 60 ماه اعلام شده است.

با توجه به سقف مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان قسط 13 میلیون و 812 هزار و 392 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به 78 میلیون و 743 هزار و 492 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 828 میلیون و 798 هزار و 492 تومان خواهد بود.

افرادی واجد شرایط درخواست و دریافت وام مذکور، امکان مراجعه به وبسایت رسمی موسسه اعتباری ملل و چگونگی افتتاح حساب و درخواست تسهیلات را دارند.

نگاهی به تاریخچه موسسه مالی و اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل سال 1385 توانست موافقت اصولی بانک مرکزی را به دست آورد و سال 1390 به عنوان موسسه مالی و اعتباری سهامی عام ثبت شود. این مجموعه در قالب افتتاح حساب و سود علی الحساب، خدمات ارزی و بانکداری الکترونیک به مشتریان واجد شرایط خود خدمات ارائه می‌دهد.

 وام فوری 50 میلیونی

در طرح نسیم بانک سرمایه می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام فوری دریافت کنید.

دریافت وام فوری یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. متقاضیان وام فوری با مراجعه به سایت بانک ها می توانند از نحوه پرداخن وام فوری و شرایط مربوط به آن مطلع شوند.امروزه کمتر بانکی وام فوری با سود کم به متقاضیان ارائه می دهد و اغلب مشتریان از دریافت وام فوری با سود های 18 درصد و بالاتر از آن شکایت دارند. علاوه بر آن دریافت وام فوری بسیار زمان بر است و شرایط دریافت آن برای متقاضیان مشکل ساز میشود چون اغلب بانک ها برای پرداخت وام فوری به چند ضامن نیاز دارند که این خود معظل بزرگی برای متقاضیان است. در ادامه با جزئیات وام فوری از این بانک ها بیشتر آشنا شوید.

مشتریان بانک سرمایه که تمایل به استفاده از وام ۵۰ میلیون تومانی این مجموعه را دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. همچنین حداقل سه ماه باید از سپرده آنها گذشته باشد.

مدت زمان لازم برای سپرده گذاری چقدر است؟

مدت زمان خواب سپرده  در این طرح قرض الحسنه ۳ ماه است. شما می‌توانید با ایجاد میانگین حداقل ۳ ماه تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ضامن معتبر دریافت کنید.

کارمزد وام فوری چقدر است؟

طرح نسیم قرض‌الحسنه است و فقط ۴درصد کارمزد دارد. ضمانت این تسهیلات اعتبارشغلی یا ضامن رسمی است و ۴۸ ماه بازپرداخت دارد.

هزینه دریافت وام فوری چقدر است؟

هزینه‌های جانبی دریافت وام قرض الحسنه نسیم ۱۰۰ هزار تومان شامل: اعتبارسنجی و تشکیل پرونده است.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه چقدر است؟

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود میزان هر قسط ۱ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۵۳ تومان است.

با توجه به این که کل سود وام به ۴ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۵۴ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان خواهد بود.

چه کسانی می توانند وام قرض الحسنه بگیرند؟

برای دریافت وام قرض الحسنه طرح نسیم بانک سرمایه وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و همچنین در لیست سیاه بانک مرکزی قرار نداشته باشد.

منبع:اقتصاد آنلاین

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها