فروش ویژه یلدا هایما و لاماری با شرایط جدید بدون قرعه کشی | بدون محدودیت و فقط با 300 میلیون شاسی بلند بخرید

کد خبر: 1259204

عرضه خودروی lamari EMAM ‌محصول شرکت آرین و هایما ۷X محصول شرکت ایران خودرو هفته آینده با شرایط ویژه شب یلدا و قیمتی استثنایی عرضه می شود.

فروش ویژه یلدا هایما و لاماری با شرایط جدید بدون قرعه کشی | بدون محدودیت و فقط با 300 میلیون شاسی بلند بخرید

خبرنگار شکیبا بقال زاده: مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی گفت: ٢ خودروساز مجوز عرضه خودروهای لاماری و هایما را دریافت کرده‌اند که هفته آینده عرضه می شود.

مهدی تقدسی چهارشنبه شب در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: عرضه خودروی lamari EMAM ‌محصول شرکت آرین و هایما ۷X محصول شرکت ایران خودرو هفته آینده در ساما یکپارچه عرضه می شود.

اگر شرایط اقساطی برای فروش هایما بگذارند امکان دارد با پیش پرداخت حدود 300 تا 700 میلیون بتوان خودرو لوکس خرید.

هایما

وی ادامه داد: جزییات عرضه این دو محصول در سامانه وجود دارد.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی خاطرنشان کرد: به زودی شرکت سایپا نیز محصول خود را در این سامانه عرضه خواهد کرد.

وی گفت: علاقه مندان برای مشاهده محصولات می توانند به سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به آدرس https://esalecar.ir/cars مراجعه کنند./ایرنا

هایما

بررسی هایما 7X

سگمنت خودروهای چندمنظوره یا MPV که در اختصار به نام مینی ون شناخته می‌شود، یکی از بخش‌های پرفروش بازار خودرو جهانی در شرق آسیا است. خودروسازان مختلف کره‌ای، ژاپنی و چینی انواع مختلفی از مینی‌ون‌ها را به بازار عرضه می‌کنند تا نیاز رو به رشد مشتریان در این بازارها را پاسخ دهند. هایما 7X نیز یکی از همین خودروها است که البته پا را از بخش اقتصادی فراتر نهاده است و تقریبا یک مینی‌ون لوکس محسوب می‌شود.

هایما

هایما 7X نیز در همین سگمنت قرار دارد و یک MPV کامل محسوب می‌شود. هایما 7X قرار است تا به پرچمدار محصولات این برند در ایران تبدیل شود و رویای ناکامی مینی‌ون‌ها در کشورمان را باطل کند. با توجه به اینکه هایما 7X خودرویی ارزان محسوب نمی‌شود، باید دید که آیا ایران خودرو در عرضه این مینی‌ون رویه موفقیت آمیزی را در پیش می‌گیرد یا بار دیگر شاهد شکست مینی‌ون‌ها در ایران خواهیم بود.

هایما

هایما 7X برای نخستین بار در سال 2020 میلادی معرفی شد و می‌توان گفت که با خودرویی به روز و مدرن روبرو هستیم. طراحی این مینی‌ون جذاب توسط شرکت پنین فارینا انجام شده است و می‌توان گفت که ظاهر آن قابلیت رقابت با محصولات به روز کره‌ای و ژاپنی را دارد. در بخش قوای فنی نیز هایما 7X قدرتمند ظاهر می‌شود. شرکت هایما در ابتدا تصمیم داشت تا هایما 7X را تنها برای مشتریان چینی تولید کند اما استقبال مشتریان در دیگر کشورها، راه را برای صادرات این خودرو به هند و بعد ایران هموار کرد.

هایما

داخل هایما 7X

برای بررسی طراحی داخلی هایما 7X، بایستی هر آن‌چه از مینی‌ون‌ها در ذهن دارید را دور بریزید. کابین هایما 7X طراحی مجلل و آینده‌نگرانه‌ای دارد. در واقع طراحی داخلی این خودرو بیش از آن‌چه به مینی‌ون‌های مرسوم شباهت داشته باشد، به کراس‌اوورها شبیه است. البته این شباهت اتفاقی نیست، چرا که هایما 7X مشترکات بسیاری زیادی با عضو کراس‌خانواده یعنی هایما 8S دارد.

هایما

داشبورد هایما 7X از الگوی طراحی به روز استفاده می‌کند که شامل یک صفحه نمایش عریض سرتاسری است که دو نمایشگر مجزا درون آن قرار گرفته‌اند. استفاده از این الگو کار طراحان را بسیار ساده کرده است و علاوه برآن ظاهری دلچسب و گیرا به خودرو می‌بخشد. خوشبختانه طراحان هایما تمامی کلیدهای کنترلی را از این خودرو حذف نکرده‌اند، چرا که انبوهی از دکمه‌های فیزیکی را می‌توانید در پنل میانی داشبورد مشاهده کنید.

مجموعه نشانگرهای هایما 7X به صورت دیجیتالی هستند که حضور آن‌ها برای مشتری دلگرم کننده خواهد بود. همچنین این خودرو از آرایش 2+2+3 پیروی می‌کند. بنابراین ردیف جلو و عقب 2 صندلی مجزا دارند و تنها ردیف عقب 3 صندلی به هم پیوسته خواهد داشت. هایما 7X با داشتن فاصله طولی 2860 میلیمتر، خودرویی ایده آل برای مصارف خانوادگی است.

هایما

طراحی هایما 7X

همانند ظاهر داخلی، طراحی خارجی هایما 7X نیز با دیگر مینی‌ون‌ها متفاوت است. خلق ظاهر این خودرو را استودیو طراحی پنین فارینا برعهده داشته است و بنابراین با خودرویی زیبا، هماهنگ و سرشار از جزئیات روبرو هستیم. این خودرو نسخه اسپرت و مجهزتر از مینی‌ون خانوادگی هایما F7 به شمار می‌رود و سطح تغییرات آن آن‌قدر زیاد است که می‌توان آن را به یک سفینه فضایی تشبیه کرد. با این حال پنین فارینا عقیده دیگری دارد و معتقد است که این خودرو براساس یک قایق تفریحی طراحی شده است.

هایما

خطوط طراحی هایما 7X بسیار خاص هستند. به عنوان مثال چراغ‌های جلو این خودرو از تعدادی خط تیز تشکیل شده‌اند که شروع آن‌ها از نمای جلو خودرو است و این خطوط در نمای جانبی ادامه می‌یابند. در نهایت خطوط فانتزی به نمای عقب هایما 7X می‌رسند، جایی که چراغ‌های عقب با الگوی عکس چراغ‌های جلو طراحی شده‌اند. علاوه بر این خطوط فانتزی و جذاب، قسمتی از درب صندوق خودرو نیز مشکی رنگ است تا حس اسپرت بیشتری به این مینی‌ون خانوادگی تزریق شود.

هایما

امکانات و تجهیزات هایما 7X

هایما 7X یکی از مجهزترین خودروهای این برند در ایران خواهد بود. در واقع سطح بالای تجهیزات مینی‌ون هایما این خودرو را قادر به رقابت با شاسی‌بلندها و کراس‌اوورهای رنگارنگ چینی در بازار کرده است. به همین دلیل انتظار داریم تا استقبال گرمی از هایما 7X در بازار شکل بگیرد. این خودرو به طور همزمان امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی را ارائه می‌دهد تا رضایت مشتریان را از تمامی جهات جلب کند.

هایما

از جمله تجهیزات ایمنی هایما 7X می‌توان به این موارد اشاره کرد: شش کیسه هوا، ترمز اضطراری هوشمند، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، رادار نگهدارنده بین خطوط و رادار هشدار تعویض خط، دوربین عقب و دوربین 360 درجه و سنسور پارک جلو و عقب. در بخش امکانات رفاهی نیز هایما 7X قدرتمند ظاهر می‌شود. سیستم صوتی به همراه شش بلندگو به همراه نمایشگر 12.3 اینچی، سیستم اتوپارک، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، تریم چرمی کابین، فرمان برقی به همراه دکمه‌های کنترلی، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، صندلی‌های برقی ردیف جلو به همراه تهویه، صندلی‌های تاشونده ردیف عقب، سانروف و سقف پانوراما بخشی از تجهیزات و امکانات رفاهی هایما 7X را تشکیل می‌دهند.

هایما

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها