کرمان موتور | سایت فروش کرمان موتور | ثبت نام کرمان موتور

ثبت نام فروش فوق العاده کرمان موتور ویژه شب یلدا | با 500 میلیون جک S3، جک S5، جک J4 ، kmc J7، KMCx5 بخرید + لینک ثبت نام

کد خبر: 1259869

جزئیات فروش فوق العاده 5 محصول جک S3، جک S5، جک J4 ، kmc J7، KMCx5 کرمان موتور با شرایط نقد و اقساط حدود 500 میلیون تومان پیش پرداخت و بدون قرعه کشی و پیش پرداخت منتشر شد.

ثبت نام فروش فوق العاده کرمان موتور ویژه شب یلدا | با 500 میلیون جک S3، جک S5، جک J4 ، kmc J7،  KMCx5 بخرید + لینک ثبت نام

خبرنگار شکیبا بقال زاده:کرمان موتور یک شرکت مورد قبول در بین شرکت های خودروسازی و وارد کننده ایرانی می باشد.کرمان موتور در سال چند بار فروش نقدی و اقساطی برای طرفداران خود برگزار می کند.کرمان موتور در اسفند ۱۳۷۳ به عنوان اولین زیرمجموعه گروه صنایع خودروسازی کرمان (کرمان خودرو) برای واردات و ساخت مدل‌های مختلف خودروهای دوو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهر بم در استان کرمان تأسیس شد و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. آخرین اخبار مربوط به شرکت کرمان موتور را با هم در سایت فردا می خوانیم.

در حال حاضر متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه خودرو به آدرس https://esalecar.ir/cars به بخش خودروها مراجعه کرده و ضمن انتخاب خودروساز از محصولات عرضه شده باخبر شوند.

هم اکنون فروش محصول هایماX7 ایران خودرو و لاماری ایما آرین پارس در قالب طرح جوانی، ثبت سفارش فرسوده و ثبت سفارش طرح عادی آغاز شده است.

کرمان موتور

مطابق اعلام سامانه یکپارچه کرمان موتور نیز 5 محصول (جک S3، جک S5، جک J4 ، kmc J7،  KMCx5 ) خود را راهی سامانه کرده است اما هنوز امکان انتخاب آنها فراهم نشده  و قرار است به زودی امکان انتخاب این 5 محصول هم برای متقاضیان ایجاد شود.

علاوه بر این ساینا موتور پارسیان نیز محصول تیگارد X35  وخودروسازی ایلیا محصول دایون Y7 را عرضه می کند.

البته با توجه به اینکه سامانه یکپارچه خودرو باز است مشتریان می توانند روزانه به سامانه مراجعه کرده و نسبت به ویرایش محصولات انتخابی خود اقدام کنند به شرط آنکه پولی واریز نکرده باشند.

همچنین مردم می توانند علاوه بر مراجعه به سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به نمایندگی شرکت ها هم برای اطلاع از طرح های متنوع فروش مراجعه کنند. نمایندگی ها به سامانه خودرو دسترسی داشته و می توانند ثبت نام مردم را انجام دهند.

کرمان موتورطراحی ظاهری کی ام سی J7 کرمان موتور

کی ام سی J7 یک خودروی سدان فست بک بوده و ظاهر اسپرت و جذابی دارد. خودروهای فست بک گونه‌ای از سدان‌هاست که در آنها خبری از صندوق مجزا از بدنه نیست و درب صندوق مانند خودروهای استیشن و هاچ بک به همراه شیشه عقب یه صورت یک تکه باز می‌شود.

در نمای جلوی KMC J7 اولین موردی که به چشم می‌خورد سبک جدید و مدرن طراحی چراغ‌های اصلی است که باریک و البته متصل بهم طراحی شده‌اند. همچنین گرافیک و مدل روشن شدن این چراغ‌ها نیز مدل خاصی دارد. سپر نیز جلو پنجره اصلی خودرو به صورت کشیده و بزرگ طراحی شده و به سبب فرو رفتگی‌های مختلف درون سپر ظاهر اسپرتی را به این خودرو داده است.

کرمان موتور

در نمای عقب نیز چراغ‌های اصلی کاملا هماهنگ با چراغ‌های جلو طراحی شده و همان گرافیک را درون خود می‌بیند. چراغ‌های مه‌شکن به صورت عمودی در دو طرف سپر طراحی شده و در زیر درب صندوق نیز محل نصب پلاک قرار گرفته است. انتهای سپر نیز علاوه بر یک دیفیوزر بزرگ و ساده دو خروجی واقعی اگزوز تعبیه شده که حس خوبی را به بیننده القا می‌کند.

کرمان موتور

کابین کی ام سی J7 کرمان موتور

کی ام سی J7 در قسمت کابین نیز کاملا یک خودروی مدرن و امروزی است. داشبورد میانی به سبک نسخه‌های جدید مرسدس S کلاس میزبان یک صفحه نمایش مستطیلی بسیار عریض و بزرگ عمودی است که از کنسول میانی شروع شده و تا بالای داشبورد ادامه پیدا کرده است. از طریق این صفحه نمایش تمام لمسی و البته تنها یک سری کلیدهای پیانویی که در انتهای آن قرار گرفته‌اند تمامی قسمت‌های ایمنی و رفاهی خودرو قابل کنترل هستند. همچنین کلاستر این خودرو به صورت تمام دیجیتالی بوده و گرافیک و شفافیت قابل قبولی دارد. به لطف ابعاد و فاصله بین دو محور مناسب KMC J7 فضای کابین این خودرو کاملا جادار و مناسب بوده و همچنین متریال به کار رفته درون داشبورد و اتاق خودرو کیفیت مطلوبی دارند.

کرمان موتور

مشخصات فنی KMC J7 کرمان موتور

کی ام سی J7 در بخش فنی به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز شده که فناوری GDi را نیز با خود به همراه دارد. این پیشرانه ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۲ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده که از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تر (WDCT) این توان را به چرخ‌های جلوی این خودرو منتقل می‌کند.

به لطف این مشخصات فنی قابل قبول KMC J7 شتابی حدود ۸ ثانیه را داشته و از این نظر یک خودروی تند و تیز محسوب می‌شود. نکته مثبت دیگر این خودرو سیستم تعلیق آن است. در چرخ‌های جلوی کی ام سی J7 سیستم تعلیق مک فرسون و در چرخ‌های عقب آن سیستم تعلیق مولتی لینک به کار رفته و سبب شده تا پایداری این خودرو در جاده بالا رود.

کرمان موتور

امکانات ایمنی و رفاهی کی ام سی J7​ کرمان موتور

خودروی KMC J7 در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز امکانات بالایی داشته که از جمله آنها می‌توان به ۶ ایربگ راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده ای مجهز شده و همچنین تعدادی سیستم ایمنی نظیر سیستم کنترل پایداری ESC، سیستم کنترل کشش TCS و سیستم کمک حرکت در سربالایی، سقف پانوراما، کی لس استارتر، آینه های جانبی تاشونده برقی گرمکن دار، سنسور نور، سنسور باران، چراغ بدرقه و خوش آمد گویی، چراغ های جلو و عقب LED، تنظیم برقی صندلی راننده، گرمکن صندلی های جلو، کول باکس، درایو مود، صفحه کیلومتر دیجیتالی ۷ اینچی، سیستم مالتی مدیا با ۸ بلندگو، نمایشگر ۱۰.۴ اینچی و کلید های کنترلی از روی فرمان، کروز کنترل، شارژر وایرلس موبایل، صندوق عقب برقی، فرمان برقی با قابلیت تنظیم در ۳ حالت کامفورت – استاندارد – اسپرت، نورپردازی داخل کابین با قابلیت تغییر رنگ، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی و اتوهلد اشاره کرد.

کرمان موتور

مزایا کی ام سی جی ۷ کرمان موتور

طراحی بروز

امکانات رفاهی و ایمنی بالا

مشخصات فنی خوب

خدمات پس از فروش مناسب

فضای کابین و صندوق جادار

کرمان موتور

معایب کی ام سی J7 کرمان موتور

بازار دست دوم کم رونق

حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین

کیفیت پایین برخی قطعات مونتاژی

نداشتن امکاناتی مانند سنسور جلو

کرمان موتور

 

کی ام سی J7 کرمان موتور ؛ جک اسپرت

کی ام سی J7 جدیدترین محصول مونتاژی کرمان موتور است و سومین خودرویی است که با برند KMC به فروش می‌رسد. طراحی اسپرت و پیشرانه قوی در کنار آپشن‌های مناسب می‌تواند نظر رانندگان جوان را به خود جلب کند، البته اگر بتوانند با قیمت بالای آن کنار بیایند.

کرمان موتور

چینی‌ها برای خرید خودرو سهول A5 پلاس ۱۵ هزار تا ۲۱ هزار دلار پرداخت می‌کنند که با دلار ۳۰ هزار تومانی، معادل ۴۵۰ میلیون تا ۶۳۰ میلیون تومان می‌شود. اما قیمتی که کرمان موتور برای فروش کی ام سی J7 در نظر گرفته، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است، دو برابر قیمت خودرو در چین. طبق اظهارات مدیران کرمان موتور، مشتریان می‌توانند از ۸ مرداد ۱۴۰۱ این خودرو را خریداری کنند.

کرمان موتور

چری آریزو ۶ فعلا تنها رقیب KMC J7 در بازار است، ولی در آینده ریسپکت بهمن و همین طور فونیکس آریزو ۶ پرو نیز می‌توانند این خودرو را به چالش بکشند.

منبع: تسنیم / اسب بخار

۴

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها