معلمان بازنشسته پولدار شدند | پیش‌بینی زمان خرید و فروش سهام عدالت ویژه معلمان

کد خبر: 1260074

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن اشاره به آغاز تخصیص سهام ارزش مالکانه به فرهنگیان گفت: سهام شرکت سرمایه‌گستر سهند با ارزش اسمی به بازنشستگان تخصیص پیدا کرده و با هماهنگی‌هایی که با سازمان بورس و فرابورس انجام شده، پیش‌بینی می شود طی حداکثر ۹ ماه آینده ، سهام این شرکت در بازار سرمایه قابلیت خرید و فروش پیدا کند. همچنین طبق مصوبات هیات امنا به تدریج کلیه شرکت‌ها و هلدینگ‌ها بورسی خواهند شد و سهام این شرکت‌ها به فرهنگیان عضو صندوق تقدیم خواهد شد.

معلمان بازنشسته پولدار شدند | پیش‌بینی زمان خرید و فروش سهام عدالت ویژه معلمان

بدنبال آغاز تخصیص سهام ارزش مالکانه به فرهنگیان حمیدرضا نجف پور کردی پیامی صادر کرد که در بخشی از متن آن آمده است: خدای بزرگ را شاکریم که سرانجام پس از ۱۲ سال چشم انتظاری فرهنگیان عضو صندوق، طرح ارزش مالکانه اجرایی شد و رویای دیرینه سهامدار شدن فرهنگیان و مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت محقق شد.

بدون تردید این دستاورد عظیم و تاریخی حاصل عقلانیت سازمانی و طرح ریزی عاقلانه و مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی مدیران و همکاران و حمایت وزیر فعلی و سابق وزارت آموزش و پرورش و رهنمودهای هیات امنای و هیات مدیره موسسه بوده، که عوامل مدیریتی و اجرایی این ابر پروژه اقتصادی، با طرح‌ریزی، مدل سازی و ظرفیت سازی، در اجرای طرح ارزش مالکانه همت گماردند و با رویکرد انقلابی و با الهام از ارزش‌های دینی و شهدایی و با مشی امامین انقلاب این هدف راهبردی جامعه فرهنگی کشور را محقق کردند.

در ادامه این پیام آمده است: این اقدام بی نظیر طی یک سال و نیم اخیر، با استفاده از ظرفیت نخبگان و اساتید برجسته دانشگاه و بزرگان علم اقتصاد و بازار سرمایه و با برگزاری دهها جلسه کارشناسی و تخصصی و چندین هزار نفر ساعت کار کارشناسی و حرفه‌ای و با خرد جمعی، مورد تایید قرار گرفت.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین نوشته است: امروز سهام شرکت سرمایه‌گستر سهند با ارزش اسمی به بازنشستگان تخصیص پیدا کرده و با هماهنگی‌هایی که با سازمان بورس و فرابورس انجام شده، پیش‌بینی می شود طی حداکثر ۹ ماه آینده ، سهام این شرکت در بازار سرمایه قابلیت خرید و فروش پیدا کند. و ان شاءالله طبق مصوبات هیات امنا بتدریج کلیه شرکت‌ها و هلدینگ‌ها بورسی خواهند شد و اصطلاحا این راه بی بازگشت ادامه خواهد یافت و سهام این شرکت‌ها به فرهنگیان عضو صندوق تقدیم خواهد شد./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها