ایران در تولید پست‌های برق به خودکفایی رسید‌

کد خبر: 1260859

وزیر کشور:شهرک صنعتی بهارستان، شهرکی است با حدود ۱۶۹ واحد صنعتی با فناوری بالا که زمینه توسعه دارد و برای توسعه نیاز به برق جدید دارد.

ایران در تولید پست‌های برق به خودکفایی رسید‌

وزیر کشور ضمن افتتاح پست برق جدید در شهرک بهارستان، گفت: در نظر داریم پروژه‌های پست برق را توسط توان داخلی تولید و به بهره‌برداری برسانیم.

احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم افتتاح پست برق جدید شهرک بهارستان گفت: شهرک بهارستان، شهرکی است با ۱۶۹واحد صنعتی با فناوری بالا و ارزشمند که برای توسعه خودش نیازمند برق جدید است.

وی ادامه داد: برقی که تامین می شود قبلا از پست های مختلف بوده و برای توسعه آینده شهرک و کم کردن بار برق دیگر پست ها، پست برق جدید افتتاح شد.

وی خاطر نشان کرد: توسعه و ایجاد این پست و ادامه آن جزو کارهای واجب بود که با سرمایه گذاری بخش های خصوصی که در این شهرک مستقر اند اتفاق افتاد و کار ارزشمندی بسیار ارزشمندی است.

وی یکی از نقاط مثبت این پست را استفاده نکردن از تجهیزات خارجی نامید و افزود: یکی از نقاط مثبت در این پست این است که تمام تجهیزات الا برخی تجهیزات کوچک که باید از خارج وارد شوند، تمامی پست ها تولید شده داخل کشور هستند و برای آن تجهیزات کوچک هم منتظر تولیدات داخلی هستیم.

وی در پایان یادآور شد: برنامه‌های فراوانی در استان است توسط ریاست جمهور و سایر وزرا افتتاح می شود و امروز از چند مرکز صنعتی و شهرستان فردیس بازدید می‌کنیم./ فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها