فقط با 650/000/000 میلیون خودرو شاسی بلند لاکچری بخرید | شرایط فروش اقساطی ویژه شاسی بلند تیگارد X35 با اقساط 36 ماهه

کد خبر: 1261998

شرایط فروش اقساطی ویژه خودرو تیگارد X35 بدون قرعه کشی و ویژه شب یلدا اعلام شد.

فقط با 650/000/000 میلیون خودرو شاسی بلند لاکچری بخرید | شرایط فروش اقساطی ویژه شاسی بلند تیگارد X35 با اقساط 36 ماهه

خبرنگار شکیبا بقال زاده: شرایط فروش اقساطی ویژه خودرو تیگارد X35 اعلام شد.

به گزارش ، شرکت سانیار موتور پارسیان عرضه خودرو تیگارد X35 مدل‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای را از طریق سامانه یکپارچه خودرو آغاز کرد.

متقاضیان برای خرید این خودرو در سامانه یکپارچه باید مبلغ 650 میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب جاری شرکت سانیار موتور پارسیان نزد بانک شهر واریز کنند.

تیگارد X35

شرایط پرداختی

همچنین ثبت‌نام این خودرو که از ۱۱ آذر آغاز شده تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد و خودرو نیز طی 3 ماه یا ۹۰ روز کاری پس از ثبت سفارش، تحویل داده می‌شود.

در خصوص فروش اقساطی نیز، سند خودرو تا زمان تسویه کامل اقساط در رهن شرکت قرار گرفته و پس از پرداخت آخرین قسط توسط مشتری، امکان فک رهن سند فراهم می‌آید. همچنین بیمه بدنه خودرو تا پایان مدت زمان اقساط برعهده خریدار بوده و الزامی می‌باشد.

در صورت انصراف مشتری، سود انصراف معادل ۱۲ درصد سالانه به روش محاسباتی روزشمار تعلق گرفته و در تاخیر در تحویل خودرو نیز خسارت تاخیر به میزان ۲۰ درصد سالانه به همان روش محاسبه و پرداخت خواهد شد.

تیگارد X35

داخل تیگارد X35

در داخل کابین با فضایی نسبتاً اسپرت و جوان‌پسندانه روبرو می‌شویم که در آن از اِلمان‌های فانتزی بسیاری استفاده شده. فرمان D شکل است و نمایشگر عریض مرکزی به سبک خودروهای ژرمن از میانه داشبورد بیرون زده. خطوط کلی طراحی هم با دقت و خلاقیت ترسیم شده‌اند و انحراف کنسول میانی به سمت چپ، جایگاه راننده را به خوبی از سایر سرنشینان جدا ساخته است. پنل‌های سیستم تهویه و مولتی‌مدیا هم شکل و شمایل خاص و متفاوتی دارند و کار کردن با آنها لذت‌بخش است؛ کیفیت متریال مورد استفاده نیز مناسب به نظر می‌رسد و در قیاس با رقبای این بخش از بازار راضی‌کننده می‌باشد؛ هرچند در خصوص دوام این قطعات فعلاً نمی‌توانیم قضاوت دقیقی داشته باشیم. در این بین وجود آپشن‌هایی مثل سقف پانوراما و طرح جالب روکش چرم و پارچه صندلی‌ها مقداری به جذاب اتاق افزوده‌اند. تنها مشکل طراحی معمولی نشانگرهای پشت‌آمپر است که به ماشین‌های یک نسل قبل شباهت دارد و از این رو با سایر ادوات مدرن کابین ناهماهنگ می‌باشد.

تیگارد X35

در خصوص فضاسازی با توجه به فاصله محوری 2570 میلیمتری (که اندکی از امثال X22 پرو و یا جک S3 بیشتر است) اوضاع مناسب به نظر می‌رسد. البته نباید فراموش کرد که این یک کراس‌اوور کامپکت است و نمی‌توان انتظاری در سطح خودروهای سایزبزرگ از آن داشت، اما به نسبت ابعاد و اندازه‌هایش تقریباً جادار و راحت است. محفظه صندوق عقب X35 فقط مقداری از هاچ‌بک‌ها بزرگ‌تر است ولی در صورت خواباندن صندلی‌های پشتی قابلیت حمل بار ماشین افزایش قابل توجی خواهد یافت.

تیگارد X35

طراحی تیگارد X35

تیگارد X35 طراحی مناسب و عامه‌پسندی دارد و در اکثر زوایا جذاب به چشم می‌آید. اینکه می‌گوییم عامه‌پسند از این جهت است که در ظاهر این محصول هم از اِلمان‌های مدرن استفاده شده هم سنتی تا همه مشتریان با سلایق متفاوت راضی باشند. مثلاً چراغ‌های جلو به سبک خودروهای امروزی باریک هستند و ترکیب آنها با جلوپنجره بزرگ ماشین، مدگرایی X35 را نشان میدهند؛ ولی اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که چراغ‌های اصلی هنوز در جای همیشگی خودشان قرار دارند و برخلاف بسیاری از کراس‌اوورهای امروزی به درون سپر منتقل نشده‌اند. یعنی بایک در اوج مدگرایی، نیم‌نگاهی هم به سنت داشته است. حتی در قسمت عقب بجای استفاده از چراغ‌های پیوسته که ترند روز است، از یک نوار کرومی رنگ استفاده شده تا چهره ماشین از حالت تکراری که برای رقبا بوجود آمده در امان بماند. هرچند شاید در این بخش، BAIC را به کپی‌برداری از پژو متهم سازید.

تیگارد X35

در سایر قسمت‌ها هم نکاتی نظیر: رینگ‌های خوش‌تراش، گلگیرهای برجسته و طراحی معلق ستون C دست به دست هم داده‌اند تا ظاهر ماشین به هیچ عنوان ساده و کسل‌کننده به چشم نیاید. فقط ای کاش در نیم‌رخ از خطوط جسورانه‌تری استفاده می‌شد تا بتوانیم نمره کامل را به طراحی ماشین اعطا کنیم؛ هرچند همین الان هم در مجموع از شرایط ظاهری تیگارد X35 راضی بودیم.

مشخصات فنی تیگارد X35

نام خودرو

تیگارد X35

کشور سازنده

پرچم کشور

چین

سال (طراحی)

تیگارد X35

2019

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور

1499 سی سی

تنفس موتور

توربوشارژ

انتقال نیرو

دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت

147 اسب بخار در 0 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

210 نیوتن متر در 0 دور در دقیقه

تیگارد X35

جعبه دنده

CVT

شتاب 0 تا 100

-

امکانات و تجهیزات تیگارد X35

تیگارد X35 از آپشن‌های جذابی نظیر: سقف پانورامیک با سانروف برقی، استارتر دکمه‌ای، چراغ‌های روشنایی در روز، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی HAC، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، فرمان برقی، کروزکنترل، نمایشگر 8 اینچی لمسی مرکزی، کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، سنسورهای پاک و دوربین دنده عقب، ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به سیستم‌های کمکی ABS، EBD، کنترل کشش TCS و پایداری الکترونیکی ESP بهره می‌برد؛ با این حال جای خالی گزینه‌هایی از قبیل: تهویه مطبوع اتوماتیک، اتوهلد و مواردی از این دست همچنان احساس می‌گردد.

تیگارد X35

ضمناً تیگارد X35 موفق شده 5 ستاره ایمنی موسسه C-NCAP چین را بدست آورد که البته با توجه به حذف آپشن‌هایی مثل ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای از روی نسخه وطنی، مقداری از اعتبار این ستاره‌ها کاسته شده است.

امکانات تیگارد X35

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای

سیستم صوتی

-

تیگارد X35

ترمز و پایداری

ABS - EBD - BA - TCS - ESP - HSA

دیگر امکانات

-

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها